دلیل محرومیت های ساپینتو تعصب زیاد است / به خاطر این همه عشق و علاقه به او تبریک می گویم

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره حواشی پایان بازی و برکناری سرمربی استقلال گفت: قطعا هیچکس از این اتفاقات راضی نیست و ما نه می خواهیم و نه اینکه سرمربی ما برکنار شود. ما دوست نداریم وقایع پیرامون تیم ما استرس زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو در میان گذاشتیم و خودش هم قبول دارد، اما گاهی تحت فشار بازی اتفاقاتی می افتد که نمی توان جلوی آن را گرفت.

وی افزود: به بازیکنان استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چگونه در زمین ظاهر می شوند. به همین دلیل گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم آنها را درست بازی کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: موضوع قابل توجه دیگر در مورد سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به استقلال و هوادارانش فکر می کند. او در مصاحبه هایش به ما گفت که چقدر به نتایج این تیم اهمیت می دهد و برد و باخت استقلال چه تاثیری بر زندگی روزمره اش دارد. به همین دلیل است که باید از ساپینتو به خاطر این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال تقدیر کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره برتری استقلال مقابل مس کرمان گفت: انتظار چنین بازیی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته پیش جلوی اردوی استقلال صحبت کردم و از مشکلات تیممان انتقاد کردم به این دلیل بود که ارزش واقعی بازیکنان تیممان را می دانستم. من از پتانسیلی که در این تیم وجود دارد مطمئن بودم و اکنون همه این تیم را می بینند.