دلیل مخالفت لالیگا با ثبت نام بازیکنان بارسا را ​​افشا کنید

پس از فروش 25 درصد از حق پخش سیکس استریت، بارسا اعلام کرد که 667 میلیون یورو درآمد داشته است، اما این شرکت در بیانیه جداگانه ای تاکید کرد که آنها فقط 517 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرده اند. خوان لاپورتا در مصاحبه اخیر خود با نیویورک تایمز بار دیگر به سود 667 میلیون یورویی از فروش حق پخش بازی بارسلونا اشاره کرد، اما رقم واقعی دریافتی بارسلونا 517 میلیون یورو است. طبق ادعای مارکا، بارسلونا پس از محاسبه تورم سود خود از این معامله را 667 میلیون یورو اعلام کرد و امیدوار بود لالیگا نیز آن را بپذیرد، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. قرارداد بارسلونا با سیکس استریت 25 ساله است و باشگاه کاتالان تخمین می زند که با احتساب تورم تا سال 2047، مبلغ پرداختی این شرکت در واقع 667 میلیون یورو بوده است. حالا بارسا باید این اختلاف 150 میلیون یورویی را با فروش بخشی دیگر از بارسا استودیو جبران کند. بارسا همچنین می تواند در نهایت با فروش بازیکنان و کاهش بخشی دیگر از حقوق، لالیگا را متقاعد کند که خریدهای جدید ثبت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش رادیو کاتالونیا، خوان لاپورتا، رئیس بارسا می تواند به زودی چهارمین اهرم اقتصادی را فعال کند. بارسا در حال حاضر 25 درصد از حق پخش بازی و 24.5 درصد از استودیو بارسا را ​​فروخته است و به احتمال زیاد 25 درصد باقی مانده از استودیو بارسا نیز فروخته خواهد شد.

لالیگا مدارک مالی بارسلونا و مدارک ثبت قرارداد بازیکنان جدید و دو بازیکن تمدید کننده این باشگاه را نپذیرفته است.

بارسلونا خوشبین بود که با فعال شدن سومین اهرم مالی بتواند خریدهای جدید خود را ثبت کند، اما لالیگا از ثبت خریدهای جدید و همچنین دو بازیکن تمدید شده بارسا (عثمان دمبله و سرجی روبرتو) خودداری کرد. دلیل اصلی مخالفت لالیگا چه بود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا یکی از فعال ترین باشگاه های اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی است و موفق به جذب 5 بازیکن جدید شده است. بیش از 150 میلیون یورو برای خرید جدید خرج شده است و بارسا خوشبین است که بتواند حداقل دو بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد. یکی از مشکلات بارسلونا ثبت قرارداد این بازیکنان است. به نظر می رسد فعال کردن سومین اهرم اقتصادی بارسلونا کمکی به این موضوع نکرده است و لالیگا به باشگاه کاتالانی هشدار داده است که آنها هنوز قادر به ثبت همه خریدهای جدید نیستند.


سرویس خبر شماره: 1837049
15 اوت 1401 @ 3:55 بعد از ظهر
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش برند