دلیل پایان همکاری قطر با سرمربی قهرمان آسیا

اکنون در شرایطی که فدراسیون فوتبال آن کشور گزینه هایی را برای جایگزینی سانچز بررسی می کند، حمد بن خلیفه، رئیس فدراسیون فوتبال قطر به بررسی عملکرد تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر پرداخته و گفته است که قطر فقط پرداخت می کند. توجه به عملکرد در بازی او افتتاحیه جام جهانی 2022 را مقابل اکوادور ارائه کرد و در دو بازی بعدی خود مقابل تیم های ملی سنگال و هلند سطح خوبی از خود نشان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 عملکرد خوبی داشته است.

دلیل پایان همکاری قطر با سرمربی قهرمان آسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف میزبان این مسابقات از همان مرحله گروهی، فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت به همکاری با فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی خود پایان دهد.

حمد بن خلیفه درباره دلایل ناکامی قطر در جام جهانی 2022 گفت: هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد و فکر کند دلیل آن مربی، عدم آمادگی یا چیز دیگری است. به نظر من در بازی سنگال و هلند شرایط بهتر از بازی با اکوادور بود و به خاطر عملکرد خوب این دو بازی باعث ناراحتی بازیکنان نشد. اما نکته ناامید کننده در بازی افتتاحیه بود و همین موضوع باعث شد تا هواداران قطر فکر کنند عملکرد قطر در جام جهانی بد بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1865535
29 ژانویه 1401 @ 11:08 ق.ظ |
7K |

0نقطه نظر

شکست در بازی افتتاحیه:

وی همچنین با تشکر از زحمات فلیکس سانچز که در مدت حضور 5 ساله خود در قطر به موفقیت های تاریخی دست یافت، اعلام کرد که سانچز را اخراج نکرده و تا پایان قرارداد این مربی تمدید نکرده اند.