دلیل کاهش انتقادات به گل محمدی/وقتی پرسپولیسی ها دیگر پشیمان نمی شوند!



پرسپولیس از ابتدای فصل در خط حمله دچار مشکل شده و کمبود بازیکن در این پست به وضوح قابل مشاهده است. جدایی 4 مهاجم اصلی این تیم در تابستان و جذب دو مهاجم که یکی از آنها (نبیل باهویی) شانس زیادی برای بازی نداشت، انتقادات سران پرسپولیس و حتی یحیی گل محمدی را در پی داشت. پرسپولیس در جذب مهاجم ناکام ماند و در این بین یحیی گل محمدی به مهدی عبدی اجازه جدایی داد تا بازیکنان پرسپولیس بیش از گذشته نگران شوند.

موقعیت های سرسام آور زاهدی از یک سو و گل های عبدی برای تراکتورسازی از سوی دیگر انتقادات هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی را به اوج خود رسانده است. حالا بعد از چند هفته شهاب زاهدی شروع به گلزنی کرد و این مهاجم در دو بازی متوالی برای پرسپولیس 4 گل به ثمر رساند. این اتفاق باعث آرامش خود شهاب و کاهش انتقادات از یحیی گل محمدی شد. حالا دیگر بازیکنان پرسپولیس با سرمربی خود همسو شده اند و نگران گلزنی عبدی در تیم جدیدش نیستند. شهاب نشان داده مهاجم باکیفیتی است و اکنون مورد حمایت کامل پرسپولیسی ها قرار دارد.

پرسپولیسی ها دیگر از رفتن مهاجمان خود پشیمان نیستند اما منطق فوتبال حکم می کند که این تیم همچنان در خط حمله ضعیف است و نیاز به بازیکن جدید در این تیم به وضوح احساس می شود. به خصوص اینکه یاسین سلمانی که در این تیم جا افتاده بود در دیدار با گل گهر مصدوم شد و فصل برای این بازیکن به پایان رسید. البته همانطور که مشخص است پرسپولیس تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه خواهد داد و خبری از جذب بازیکنان جدید نخواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال