دلیل کاهش درخواست 100 میلیاردی استقلال از همراه اول

سرپرست مدیرعامل استقلال گفت: گفتند آقای فتح الله زاده و شریک اول توافق کرده اند 160 میلیارد تومان دریافت کنند اما من آن را به 60 میلیارد کاهش دادم. گفتم اگر شریک اول 2 میلیارد هم می داد، آقای فتح الله زاده می گرفت. قرارداد پارسال با این اپراتور 41 میلیارد تومان بود، بر چه اساسی محاسبه کردند و گفتند 160 میلیارد؟

او ادامه داد: حرف آنها را قبول داریم و می گوییم 160 میلیارد تومان از شرکت اول طلب داریم اما قرارداد کجاست؟ در جلساتی که رفتم 2 بار نوشتند. وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و آقای مخبر به همراه اول زنگ زدند و همه فشار آوردند و گفتند استقلال برای شما تبلیغ کرده و باید پول پرداخت شود.

کریم گفت: مقامات فرست میت نیز گفتند اشکالی ندارد که یک جلسه برگزار کنیم. در این جلسه صورت های مالی را آوردند و مشخص شد قرارداد فصل قبل ما 41 میلیارد بوده که با احتساب تورم 46 درصدی و قرارداد سال قبل به مبلغ 60 میلیارد تومان رسیدیم. با این مبلغ قرارداد بسته شد اما هنوز پرداخت نشده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل موقت استقلال توضیح داد که چرا بدهی 160 میلیاردی این باشگاه به شریک اول به 60 میلیارد کاهش یافته است.

دلیل افت 100 میلیاردی درخواست استقلال همراه اول


سرویس خبر شماره: 1942231
16 ژوئن 1402 ساعت 12:02 |
3.8K |

1نقطه نظر

ما با این اپراتور قرارداد نداشتیم اما برای آنها تبلیغ کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حجت کریمی شب گذشته با حضور در تاپ فوتبال درباره برخی مسائل صحبت کرد. وی توضیح داد که چرا باشگاه استقلال با درخواست 160 میلیاردی خود برای دریافت درخواست های خود از شریک اول به 60 میلیارد رسیده است.