دل هواداران پرسپولیس با گل ستاره سپاهان تازه شد!


تقریباً هر فوتبالیستی ماجراهای عیسی آل کثیر را می داند. مهاجم محبوب گل محمدی به دلایلی از پرسپولیس جدا شد و راهی سپاهان شد، انتقالی بسیار پرحاشیه که عواقب آن همچنان هم برای این تیم و هم برای بازیکن محسوس است.

از نظر فنی، آل کثیر بازیکن خاصی است و ما در اینجا قصد نداریم کیفیت او را مطرح کنیم، بحث دو گلی که او در بازگشت به زمین زد نیست. اولین گل آل کثیر در نیمه اول به صنعت نفت آبادان یعنی تیمی که از آن زمان به فوتبال معرفی شد را ببینید.

زمانی که آل کثیر در دربی با پای تکیه گاه خود توپ را با ضربه سر زد و جوری شوت زد که عارف غلامی از فوتبال محو شد، برخی گفتند شانس است اما آل کثیر دقیقاً همان گل را برای سپاهان تکرار کرد.

آل کثیر راست دست است و کنترل عجیبی روی ضربه و پای حمایتی خود دارد. در فوتبال معمولاً توپ را با پای حریف سر می کنند و توپ را به پای حمایت کننده می آورند تا ضربه نهایی را بزنند. البته همه نمی توانند این کار را انجام دهند و نیاز به تخصص و تکنیک دارد.

آل کثیر با پای راست توپ را حرکت می دهد، با همان پا به توپ ضربه می زند و با همان پا دروازه را باز می کند. چیزی که کمتر در مورد فوتبال ایران می دانستیم…

دل هواداران پرسپولیس با گل ستاره سپاهان تازه شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال