دماریا جام جهانی را جاودانه کرد: وقت آن است!

بالای جام طلایی که آرژانتین برای اولین بار از سال 1986 برنده شد، علامت سه ستاره وجود دارد که نشان می دهد این کشور سه بار قهرمان جام جهانی شده است. پلان ورزشگاه لوسیل در پس زمینه قابل مشاهده است. همان جایی که دی ماریا، مسی و دیگر دوستانشان موفق به کسب این جام شدند. تصویر خورشید معروف آرژانتینی که در پرچم این کشور وجود دارد، موتیف دیگر این خالکوبی است.

مسی در بازی آخر عملکرد فوق العاده ای داشت. پس از یک حرکت تماشایی تیمی از آلبی سلسته، او دروازه فرانسه را باز کرد و دوباره یک پنالتی از فرانسوی ها گرفت. پنالتی توسط لیونل مسی به گل تبدیل شد.

نیکلاس اوتامندی، هم تیمی دی ماریا در آرژانتین، یکی از اولین کسانی بود که به پیام او واکنش نشان داد و نوشت: عجب دیوانگی زیبا.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دماریا پس از انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: روی پوستم حک شده بود که جاودانه باشم. بسیار متشکرم دوست من. وقتی کوپا آمریکا را بردیم، به من گفتی آن پا را برای جام جهانی حفظ کنم. زمان آن رسیده است. بریم آرژانتین”.

1784659

جشن و شادی آنخل دی ماریا به مناسبت قهرمانی جام جهانی ادامه دارد. امروز او تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد او در حال خالکوبی جام طلایی است.

دماریا جام جهانی را جاودانه کرد: وقت آن است!

دماریا که هنوز در کشورش به سر می برد، امروز عکسی منتشر کرد که نشان می داد جام جهانی را روی پای خود با فرمت بزرگ خالکوبی کرده است.

1784658


سرویس خبر شماره: 1861054
03 ژانویه 1401 در 23:51 |
25.8K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل دی ماریا در روز فینال جام جهانی قطر برای آلبی سلسته به میدان رفت. او شب پر احساسی را سپری کرد و از شدت احساسات دقایقی در حال گریه دیده شد. این شب سرانجام با شادی وصف ناپذیر زید الوصاف انخال به پایان رسید و او و دوستانش جام طلا را بلند کردند.