دندانپزشک والنسیا در انتقال جانشین دی یونگ

بارسلونا تصمیم دارد کارلوس سولر هافبک والنسیا را در تابستان 2022 به خدمت بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران بارسا در تلاش هستند تا بازیکنان مورد نظر ژاوی هرناندز را برای تقویت بارسا به ترکیب اضافه کنند.
ژاوی از زمانی که هدایت بارسا را ​​برعهده گرفت، خریدهای بزرگی انجام داده است و اکنون امیدوار است سران باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان مورد نظر او را برای پست های مختلف جذب کنند.
یکی از این بازیکنان کارلوس سولر است که در خط هافبک بارسلونا خوب بازی کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
خوان خیمنز سالوادو، روزنامه‌نگار نزدیک به بارسلونا در توییتی اعلام کرد که اولین توافق با والنسیا انجام شده و آنها آماده هستند هافبک اسپانیایی را با مبلغ 20 میلیون یورو به بارسلونا بفروشند.
همچنین گفته می شود که اولین توافقنامه با سولر و مدیر برنامه هایش در مورد موضوعاتی مانند حقوق و مدت قرارداد امضا شده است.
با این حال، نکته کلیدی در فرآیند انتقال، جدایی از فرانکی دیونگ است. هافبک هلندی که به عنوان یکی از ستاره های آژاکس به نیوکمپ آمد، عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت اما خوان لاپورتا تصمیم گرفت تابستان آینده او را بفروشد.
علیرغم ادعاهای روزنامه نگار نزدیک به بارسا، والنسیا بیانیه ای صادر کرد و گفت که هیچ توافقی با این باشگاه صورت نگرفته است و آنها هنوز قصد فروش خورشیدی را ندارند. آنها احتمالاً برای این انتقال پول بیشتری می خواهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822365 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 12:38 |
3,245 |

0نظرات

20 میلیون دلار از بارسلونا بخرید