دنور ناگتس 77 درصد شانس برنده شدن دارد

از سوی دیگر، ناگتس ها برای اولین بار در فینال NBA بهترین بازی هایشان خواهند بود. آنها بازیکنی را دارند که بسیاری معتقدند برنده قانونی MVP است و نیکولا جوکیچ دلیل این فصل را ثابت کرده است. او میانگین تریپل دابل کسب می کند، یک شاهکار بی سابقه برای یک مرکز در طول چنین مقطع حساس فصل.

فینال NBA شانس بازی
دنور ناگتس -350 لوگوی BetOnline
گرمای میامی +280 لوگوی BetOnline

نکته در ساعت 20:30 شرقی خواهد بود و بازی در ABC نمایش داده می شود.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


بازی 1 روز پنجشنبه برگزار می شود و دنور میزبان دو مسابقه اول خواهد بود. دادگاه خانگی یکی از مزیت های آنها در این سری است، و شانس سازان شانس آنها را برای استفاده از اولین بازی دوست دارند. خط ابتدایی بازی افتتاحیه، ناگت‌ها را به‌عنوان برگزیده‌های 8.5 امتیازی دارد، چیزی که Heat با آن غریبه نیست. آنها 8+ امتیاز برای بازی های 1، 2، و 7 از فینال های کنفرانس بودند و توانستند در هر یک از آن مسابقات برنده شوند.

🗣️ما را به آنجا ببرید، 22. ما را هدایت کنید!



https://sportslens.com/news/nba-finals-odds-denver-nuggets-have-77-chance-of-winning-title/ منبع:

آنها فقط دو بار با یکدیگر بازی کردند، اما دیدارهای فصل عادی بین دنور و میامی نشان می دهد که شانس درست است. دنور ناگتس در هر دو پیروز شد، اما در مجموع با اختلاف تنها 9 امتیاز.

داستان آدرادها برای Heat ادامه خواهد داشت، اما آنها آن دسته از افراد ضعیفی نیستند که بذر آنها پیشنهاد می کند. میامی با نام +280 وارد این سری خواهد شد، به این معنی که شانس‌سازان تقریباً 26 درصد شانس کسب عنوان را به آن‌ها می‌دهند.

دنور ناگتس به سرعت از لس آنجلس لیکرز در فینال کنفرانس غرب کار کرد و صبورانه منتظر بود تا ببیند حریفشان چه کسی خواهد بود. بر اساس عملکرد فصل اول و معمولی هر دو تیم، آن‌ها برنده فینال‌های NBA 2023 خواهند بود.

دنور ناگتس در فینال NBA بیش از هیت میامی برتری خواهد داشت

مدتی طول کشید تا میامی هیت به آنجا برسد. آنها با شکست دادن عنوان مورد علاقه باکس در دور اول، یکی از غیر محتمل ترین ناراحتی های تاریخ لیگ را رقم زدند و در فینال شرقی با نتیجه 3-0 مقابل سلتیکس پیش افتادند. اما بوستون یک بازگشت غیرمحتمل را جمع آوری کرد و این سری را به هفت بازی رساند تا اینکه در مسابقه نهایی بسیار کوتاه باشد.