دنیا منتظر تصمیم پدیده فوتبال کلمبیا است

لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان باید به زودی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند تا جذابیت قهرمانی بانوان اسپانیا را بیشتر کند.

دنیا منتظر تصمیم پدیده فوتبال کلمبیا است

کایسدو زمانی که تیم زیر 17 سال کلمبیا در جام جهانی هند به مقام دوم رسید، رهبر تیم ملی زیر 17 سال بود و تابستان گذشته در جریان کوپا آمریکا در تیم ملی زیر 20 سال بازی کرد. اگرچه برزیل قهرمان این مسابقات شد، اما جایزه بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کرد.
او یک گلزن بسیار تکنیکی است، استعدادش هر بار که در هر مسابقه ای وارد زمین می شود، مشهود است. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2022 از سوی IFFHS انتخاب شد.
به زودی تغییر چشمگیری در زندگی حرفه ای این ستاره کلمبیایی پیش بینی می شود. ال پاییس نیز مدعی شده است که قرار است پیراهن رئال مادرید را بر تن کند و به همین منظور عصر چهارشنبه برای امضای قرارداد خود با این باشگاه راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد و روز جمعه مراسم معارفه وی برگزار خواهد شد.
رئال مادرید قصد دارد با جذب این بازیکن نشان دهد که به تیم زنان خود اهمیت زیادی می دهد. کایسدو در حال حاضر یکی از بااستعدادترین و آینده دارترین بازیکنان زن فوتبال به حساب می آید و حضور او می تواند سلطه بارسلونا بر لیگ زنان اسپانیا را بشکند و این دو تیم را تا حد زیادی متعادل کند.
با این حال، تا زمانی که قرارداد امضا نشود، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شمارش معکوس برای اعلام رسمی آینده لیندا کایسدو آغاز شده است. او همه را در فوتبال زنان منتظر نگه داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1871825
مارس 03, 1401 @ 11:59 صبح |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کایسدو دو قدم با رئال مادرید فاصله دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کایسیدو که عنوان بهترین بازیکن جوان جهان را از آن خود کرد، اکنون 18 ساله است و طبق قوانین فیفا اجازه دارد با یک باشگاه خارجی قرارداد ببندد.
باشگاه های زیادی به دنبال جذب این ستاره کلمبیایی هستند. بارسلونا، چلسی و چند باشگاه دیگر از لیگ های مطرح جهان از جمله آمریکا علاقه زیادی به او دارند اما روزنامه AS اسپانیا مدعی است مقصد نهایی این بازیکن رئال مادرید خواهد بود.
در حالی که بسیاری از هواداران این تیم ها منتظر انتشار بیانیه ای رسمی برای مشخص شدن مقصد خود هستند، کایسیدو به همراه تیم ملی کلمبیا در مکزیک به سر می برد و در جام رولیشن شرکت کرد. او پیش از این ستاره این رقابت ها لقب گرفته و توانسته دو گل برای تیمش مقابل نیجریه به ثمر برساند. او باید امروز آخرین بازی این تورنمنت دوستانه را مقابل مکزیک برگزار کند.
مدیر برنامه های این گوهر کلمبیایی چند روز پیش گفت:من تایید می کنم که ما از پنج لیگ معتبر جهان پیشنهاد دریافت کرده ایم و می توان گفت که لیگ ششم لیگ آمریکا است که می دانیم پتانسیل بالایی دارد. بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی برای او پیشنهاد داده اند. “

1804553