دن سامر، هدف منچستریونایتد، یان سامر برای فروش نیست، اصرار دارد دانیل فارک – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

اعتقاد بر این است که ده هاگ در حال حاضر به گزینه های خود مطمئن است و قصد دارد به بازیکن سوئیسی یک توافق پیش قراردادی را قبل از امضای قرارداد آزاد در تابستان پیشنهاد دهد، ترجیحاً نسبت به تغییر در ژانویه.

اما در مصاحبه با 90min.com، مدیر باشگاه او مدعی شده است که شماره یک او باقی می ماند.

چرا باید چنین دروازه‌بانی را رها کنیم؟ باید دلایل خیلی خیلی خوبی وجود داشته باشد که بخواهیم چنین بازیکن باکیفیتی را کنار بگذاریم. برعکس – ما می خواهیم قرارداد را با یان تمدید کنیم. این مربی 46 ساله افزود: به زودی مذاکراتی انجام خواهد شد.

و علیرغم اعتراض مدیرانش، داشتن دو باشگاه نخبه اروپایی به عنوان خواستگار، بدون شک سامر را وادار خواهد کرد که به آینده خود فکر کند.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/04/manchester-united-target-yann-sommer-is-not-for-sale-insists-daniel-farke-257452/ منبع:

من کاملاً آرام هستم زیرا همیشه در مورد بازیکنان خوب بحث می شود. او یکی از بهترین دروازه بان های اروپاست. او تا تابستان قرارداد دارد و ما اصلاً قصد نداریم او را رها کنیم.»

دروازه بان بوروسیا مونشن گلادباخ مدتی است که مورد توجه یونایتد قرار گرفته است و به نظر می رسد این باشگاه آماده است تا به دنبال جذب توپچی باشد.


منچستریونایتد باید سخت کار کند تا یان سامر هدف نقل و انتقالات را به دست آورد و مدیرش اصرار دارد که او برای فروش نیست.

فارکه هرگونه پیشنهادی مبنی بر جدایی دروازه بان را رد کرده و در عوض گفت که آینده او با مونشن گلادباخ است و آنها قصد دارند شک و تردیدهای موجود در قرارداد را برطرف کنند.

بایرن مونیخ هم تیم بوندسلیگای بایرن مونیخ نیز به این بازیکن 34 ساله ابراز علاقه کرده است و دروازه بان اصلی آنها مانوئل نویر در تعطیلات پس از جام جهانی دچار شکستگی پای خود شده است.

ما یکی از بهترین دروازه بان های اروپا را تحت قرارداد داریم و جاه طلبی هایی داریم. برای آن ما به یان سامر نیاز داریم. چرا اجازه می دهیم او برود؟ هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.» با اشاره به این واقعیت که سامر در واقع یکی از با رتبه ترین دروازه بانان اروپایی در حال حاضر است.

و با توجه به اینکه گزینه دوم اخیر یونایتد، مارتین دوبراوکا، از دوران قرضی خود در اولدترافورد توسط تیم مادرش نیوکاسل فراخوانده شد، اریک تن هاگ مشتاق است تا سومر را به باشگاه بیاورد.

دنیل فارکه، سرمربی سابق نوریچ، تیم آلمانی را از زمانی که هدایت این تیم را در تابستان به دست گرفت، به نتایج چشمگیری رسانده است و سامر در قلب تیم بوده است.

قرارداد این بازیکن سوئیسی شش ماه دیگر به پایان می رسد و در روزهای اخیر در کانون گمانه زنی های نقل و انتقالات بوده است.