ده به یاد مسی و مارادونا در آرشیو دائمی


سرویس خبر شماره: 2010353
4 آوریل 1403 در 4:03 ب.ظ.
349

0نقطه نظر

تصمیم بزرگ در آرژانتین

به نظر می رسد تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته شماره 10 خود را بایگانی کند.

ده به یاد مسی و مارادونا در آرشیو دائمی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این تیم خود را برای انجام دو بازی تدارکاتی قبل از کوپا آمه ریکا در ماه مارس در فیفادی بدون حضور لیونل مسی آماده می کرد. تیم ملی آرژانتین بود.

این در حالی است که پیش از این تیم ملی آرژانتین 17 بازیکن مختلف داشت که این شماره را بر تن می کردند، اما به نظر می رسد اکنون در غیاب لیونل مسی، این شماره وارثی نخواهد داشت و بایگانی خواهد شد. .

البته فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال دوباره در کنار آلبی سلسته برای کوپا آمریکا خواهد بود تا برای آخرین بار در آمریکا این شماره را بر تن کند.

پیچ و مهره ذوب آهنشماره ای بدون وارث در آرژانتین
سرخیو آگوئرو با انجام 7 مسابقه با شماره 10، در زمان حضور مسی بیش از هر بازیکنی این شماره را بر تن کرد و پس از او، آنخل کوریا و آنخل دی ماریا تنها بازیکنانی هستند که بیش از دو بار این کار را انجام داده اند.

افراد دیگری که در این دوره این شماره را پوشیدند عبارتند از: انزو پرز، هکتور کانتروس، نیکلاس گایتان، آریل اورتگا، اریک لاملا، اور بانگا، فدریکو اینسوآ، خاویر پاستوره، لیونل وانگیونی، لوکاس موگنی، ماکسیمیلیانو مورالس، والتر اورت و والتر مونتیلو. آنها انجام دادند

1990747

پیچ و مهره ذوب آهنپروژه بایگانی را شروع کنید
برای آرژانتین، پیراهن شماره 10 خیلی بیشتر از یک پیراهن فوتبال است. این همان نمونه آرژانتین به عنوان یک ملت است. شماره ای که در تاریخ فوتبال هواداران آرژانتین فقط مارادونا و مسی را به یاد می آورد، اکنون بایگانی می شود و طبق تصمیمات اتخاذ شده از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین، این شماره از لیست آرژانتین حذف می شود. البته چیز بسیار عجیبی خواهد بود. در سال 2001، تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفت فهرستی را برای جام جهانی 2002 با شماره های 1 تا 24 ارائه کند، اما فیفا با این موضوع مخالفت کرد و سپ پلاتر پیشنهاد داد که دروازه بان سوم آرژانتین به عنوان شماره 10 انتخاب شود. این تصمیم می توانست نهایی شود، اما فدراسیون فوتبال آرژانتین در نظر داشت این شماره را به اورتگا بدهد و سپس با حضور لیونل مسی این روند متوقف شد.

توجه داشته باشید که در تیم های ملی تاکنون هیچ تیمی شماره بازیکنان خود را بایگانی نکرده است و این یک اتفاق غیرعادی است.

مجله اخبار فوتبال خارجی