ده روسی: نمی توانیم چیزی بگوییم، امسال سال لورکوزن است


سرویس خبر شماره: 2018774
14 مه 1403 در 01:27
8.4K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

دانیله دروسی پس از شکست 2-0 رم مقابل بایرلورکوزن به تمجید از عملکرد حریف پرداخت.

ده روسی: نمی توانیم چیزی بگوییم، امسال سال لورکوزن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جالوروسی ها پس از باخت 2-0 مقابل بایرلورکوزن، کار بسیار سختی برای رسیدن به دومین فینال متوالی لیگ اروپا دارند چرا که شاگردان ژابی آلونسو به لطف در آغوش گرفتن ساق پای فلورین ویرتس و به فینال نزدیک شده اند. شوت آتشین رابرت اندریچ بود. دانیله ده روسی در صحبت های خود پس از بازی با ابراز ناراحتی از شکست عصر امروز تیمش، از عملکرد لورکوزن تمجید کرد.

شکست 2-0؟
مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. هر بار که جلو می افتند کار برای حریف سخت می شود و امشب هم همین شد. بعد از گل تهاجمی تر شدیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما برای گلزنی کافی نبود.

2017627

اشتباه کارسدروپ روی گل اول؟
در بازی های قبلی هر بار که گل می زدیم بازی به سود ما پیش می رفت اما امشب با این اشتباه برای ما سخت بود. بازیکن را نباید مقصر دانست چون فوتبال است و این اتفاق می افتد. ناراحتم که در چنین اتفاقی بدشانس بودیم و گل خوردیم.

عملکرد حریف؟
آنها بهتر از ما بودند. چیزی برای گفتن نیست، سال لورکوزن است، آنها قهرمان بوندسلیگا شدند و نه تنها کیفیت فنی بالایی دارند، بلکه قدرت بدنی و استقامتی هم دارند.

چند فرصت خوب را از دست داده اید؟
فوتبال است. شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است در بازی برگشت توپ آنها به دروازه برخورد کند و ما گل بزنیم.

بازگشت بازی؟
ما هنوز امید داریم. اگر آنها بتوانند در خانه 2 گل بزنند، ما هم می توانیم. ما یک هفته دیگر همه چیز را بررسی می کنیم که زمان داشته باشیم تا با آنها به بهترین شکل ممکن روبرو شویم.

مجله اخبار فوتبال خارجی