دوئل ابرقدرت ها برای جذب ستاره دورتموند

باشگاه دورتموند قصد دارد در اسرع وقت با بلینگهام درباره آینده این بازیکن به جمع بندی نهایی برسد. باشگاه حاضر است با پرداخت 180 هزار پوند در هفته قرارداد 5 ساله بلینگهام را تمدید کند و این هافبک جوان را به پردرآمدترین بازیکن بوندسلیگا تبدیل کند.

1793919


سرویس خبر شماره: 1866067
02 فوریه 1401 در 01:32 |
8.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در حال حاضر لیورپول بهترین شانس را دارد

این ملی پوش 19 ساله انگلیس می تواند پیشنهادهایی در حدود 300 هزار پوند در هفته دریافت کند اما قبلاً نشان داده است که توسعه را به مسائل مالی ترجیح می دهد. به گفته منابع آگاه، پدرش جود (مارک) مذاکرات امیدوارکننده ای با لیورپول داشته است. البته در صورت تداوم هزینه ها و ارقام نجومی این باشگاه کاروان را به رقبای متمول خود واگذار خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتظار می رود جود بلینگهام پیشنهاد تمدید قرارداد دورتموند را در این هفته با دو برابر مبلغ قبلی رد کند. به این ترتیب، حراج 100 میلیون پوندی هافبک 19 ساله انگلیسی رسما آغاز خواهد شد. او مشتریان بزرگی مانند رئال مادرید، لیورپول و دو تیم منچستری دارد.

مدیر نقل و انتقالات دورتموند هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده خود را اتخاذ نکرده است.

دوئل ابرقدرت ها برای جذب ستاره دورتموند

با این حال، سران باشگاه آلمانی به خوبی می دانند که این ملی پوش انگلیسی پس از درخشش در جام جهانی 2022 به دنبال کشف فضایی جدید و بزرگتر است. سان اخیرا فاش کرد که دورتموند به خریداران بلینگهام گفته است که باید 75 درصد از مبلغ را بپردازند. کل هزینه ها قبل از انتقال باشگاه به خوبی می داند که می تواند از فروش بلینگهام پول زیادی به دست آورد.