دوئل برادران حردانی هنوز برنده ای نداشته است (عکس)

بازی برگشت لیگ امسال در قائم شهر شاهد یک دوئل دیگر بین برادران حردانی بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استقلال و نساجی امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

1833430

اما امسال شرایط برای صالح متفاوت بود. او با استقلال و در لیگ برتر 3-1 از سد نساجی گذشت و در دیدار سوپرجام این آبی ها بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند.

1833429

اولین تقابل برادران حردانی در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر رقم خورد که با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و نساجی نیز در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که باز هم با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و این بار قائمشهری در ضربات پنالتی پیروز شد.

استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که برادران حردانی برای دومین بار متوالی بدون برنده ماندند.

دوئل برادران حردانی هنوز برنده ای نداشته است (عکس)


سرویس خبر شماره: 1896447
Mar 27, 1401 @ 4:16 ب.ظ
17 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته بود که برادران حردانی تصمیم گرفتند فولاد را ترک کنند و راهی تیم های دیگر شوند. صالح که گزینه مورد نظر فرهاد مجیدی بود به استقلال پیوست و صابر برای پوشیدن لباس نساجی راهی قائم شهر شد.

بدین ترتیب ششمین دوئل صالح و صابر چهارمین تساوی آنها شد. البته یک بار تیم صابر در ضربات پنالتی پیروز شد و در نهایت قهرمان جام حذفی شد. صالح نیز دو بار پیروز میدان را با استقلال ترک کرد که منجر به قهرمانی در سوپرجام شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی