دوئل بین چلسی و یونایتد برای مهاجم 127 میلیون یورویی


سرویس خبر شماره: 1856230
8 دسامبر 1401 ساعت 08:36
13.2 هزار |

0نقطه نظر

در حال حاضر ژائو فلیکس به همراه تیم ملی پرتغال در قطر حضور دارد و ایجنت او امیدوار است با درخشش ژائو در این رقابت ها قیمت او کمی بالا برود. ژوائو تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته است و یک گل در بازی اول پرتغال مقابل غنا به ثمر رساند و در برد شب گذشته مقابل اروگوئه 82 دقیقه بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیر برنامه ژائو فلیکس به دنبال یک باشگاه جدید برای جذب مشتری 23 ساله عزیزش است.

دوئل بین چلسی و یونایتد برای مهاجم 127 میلیون یورویی

حالا طبق گزارشی از Sport365، باشگاه های چلسی و منچستریونایتد از جدی ترین مشتریان ستاره پرتغالی هستند که مندس در حال مذاکره با آنهاست.
شیاطین سرخ از تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید هستند و گزینه های زیادی از جمله ویکتور عثیمان به جاناتان دیوید به آنها مربوط می شود.
شیرهای لندن نیز در زمان مالک جدید خود جاه طلبی های زیادی دارند. آنها در تابستان اوبامیانگ را به خدمت گرفتند اما این انتقال چندان موفقیت آمیز نبود و کادر مربیگری چندان به مهاجم گابنی متکی نخواهد بود.
بنابراین، ژائو فلیکس یک گزینه ایده آل و بلند مدت برای آنها است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو فلیکس پرتغالی در سال 2019 با مبلغ 127 میلیون یورو از بنفیکا به پایتخت اسپانیا رفت تا پیراهن بلانکو را بر تن کند. فلیکس در سه فصل اول روزهای خوبی را زیر نظر دیگو سیمئونه سپری کرد و حتی در فصل 2020-21 توانست با این تیم قهرمان لالیگا شود.
اما در چهارمین فصل حضورش در این تیم، معادلات برای او متفاوت بود و با افت تیم اتلتیکو، عملکرد او نیز تحت تاثیر قرار گرفت و درخشش او کمرنگ شد.
علاوه بر این، دیگو سیمئونه اخیراً به سختی با او بازی کرده است و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت تماشا کرده است.
همه این اتفاقات مهاجم جوان و با استعداد پرتغالی را به فکر جدایی از اتلتیکو انداخته و سوپر ایجنت او خورخه مندس به دنبال تیم جدیدی برای مشتری خود است.