دوران مختلف غول ها، رئال عامل پشیمانی بارسلونا

آخرین روز فصل 2021-22 برای دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا کاملاً متفاوت گذشت.

اما در بارسلونا آخرین روز فصل 2021-22 با استرس و اضطراب به پایان رسید. خوان لاپورتا سرانجام توانست 10 درصد از حق پخش تلویزیونی بارسا را ​​به مدت 25 سال به Six Street بفروشد و به درآمد باشگاه تا 260 میلیون یورو اضافه شود. به این ترتیب بارسا برای اولین بار در دو سال گذشته توانست فصل را بدون شکست به پایان برساند.

روز پایانی فصل 2021-22 در رئال مادرید آرام و رضایت بخش بود. مدیریت خوب باشگاه مادریدی باعث شد رئال سال را بدون باخت به پایان برساند. رئال همچنین به مهم ترین اهداف ورزشی خود یعنی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و قبل از شروع نقل و انتقالات تابستانی، جذب اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را نیز نهایی کرد.


سرویس خبر شماره: 1831546
10 جولای 1401 @ 22:40
4.1 هزار |

1نقطه نظر

آخرین روز فصل چطور بود؟

سوءمدیریت جوزپ بارتومئو لاپورتا را مجبور به تصاحب باشگاهی از نظر مالی ویران کرده بود، اما با فروش حق پخش، اکنون می تواند فرانک کسیه و کریستینسن را به فهرست خود اضافه کند و همچنین فشار بیشتری بر بایرن برای جذب روبرت لواندوفسکی وارد کند. با این حال، انتظار می رود لاپورتا حقایق را به هواداران بارسا بگوید و بگوید که جذب برناردو سیلوا و ژول کنده تقریبا غیرممکن است. بارسا حداقل می تواند خوشحال باشد که پیکه، بوسکتس، سرجی، آلبا، فاتی، پدری و گاوی هنوز تحت قرارداد هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی اگرچه ناکامی در جذب کیلیان امباپه یک ناامیدی بزرگ بود، اما رئال مادرید اکنون دو ماه فرصت دارد تا با تقویت خط دفاعی و خط میانی خود، مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد. بدون اینکه مشکل مالی داشته باشیم. رئال حتی می تواند 100 میلیون یورو را بدون مشکل در این راه هزینه کند. ایسکو، مارسلو و گرت بیل با دستمزدهای بالای خود جایی در رئال مادرید ندارند و جالب اینکه مجموع دستمزد این سه بازیکن دو برابر کل دستمزد شوامنی و رودیگر بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته 9 خرداد سال مالی باشگاه های فوتبال اروپا رسما به پایان رسید و همگی وارد فاز جدیدی شدند. قرارداد بازیکنانی چون عثمان دمبله، ایسکو، مارسلو و گرت بیل از تیم های بارسا و رئال به پایان رسیده و آنها دیگر تعهدی به غول های لالیگا ندارند، اما رئال و بارسا دو شب کاملا متفاوت را پشت سر گذاشته اند.