دورتموند به آخرین رشته برای گسترش موکوکو رسیده است

در همین رابطه امروز مجله بیلد می نویسد دورتموند امید خود را برای حفظ موکوکو از دست نداده و پیشنهاد جدیدی به مهاجم ملی پوش 18 ساله ارائه کرده است. بر اساس این گزارش، ارزش قرارداد جدید چهار ساله 6 میلیون یورو در سال است. او همچنین 10 میلیون یورو به عنوان پاداش تمدید قرارداد دریافت خواهد کرد. دورتموند پنج میلیون یورو نیز به سرمربی موکوکو پرداخت خواهد کرد و طبق برخی بندهای قرارداد این بازیکن، ممکن است 2.4 میلیون یورو دیگر به ایجنت او تعلق گیرد. به عبارت دیگر دورتموند 40 میلیون یورو برای تمدید موکوکو رزرو کرده است که رقم بسیار بالایی است.


سرویس خبر شماره: 1864345
22 ژانویه 1401 در 4:01 ب.ظ
324

0نقطه نظر

با هزینه 40 میلیون یورو

یواخیم واتزکه، سرمربی دورتموند گفت:این آخرین پیشنهاد ما به موکوکو است و امیدواریم او چند سال دیگر در کنار ما بماند. البته اگر موافقت نکنیم، راه های ما راه خود را طی می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، یوسف موکوکومهاجم جوان باشگاه دورتموند، هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده و در پایان فصل قصد جدایی دارد. قرارداد او تا ژوئن 2023 اعتبار دارد و علیرغم تلاش دورتموند، او به دنبال یک چالش جدید است.چند روز پیش سایت اتلتیک مدعی شد. چلسی و بارسلونا پس از هفته ها تلاش برای متقاعد کردن موکوکو برای امضای قرارداد، این ملی پوش آلمانی سرانجام می تواند در راه باشد نیوکاسل بودن

1762181

بوروسیا دورتموند در تلاش است تا یوسف موکوکو، ستاره 18 ساله خود را به هر طریق ممکن حفظ کند.

دورتموند به آخرین رشته برای گسترش موکوکو رسیده است