دورتموند به دنبال پایان شکست مقابل یونیون برلین است

دو تیم در شرایطی قرار خواهند گرفت که طبق اظهارات باشگاه دورتموند، نیکو شلوتربیک، مدافع این تیم به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل یونیون برلین غایب خواهد بود. علاوه بر این، توماس مونیر و سباستین هالر نیز طی روزهای گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده اند اما نباید برای این بازی مشکلی داشته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ترزیچ در ادامه خاطرنشان کرد: دورتموند به دلیل اختلاف دو امتیازی با بایرن مونیخ همچنان برای قهرمانی در بوندس لیگا رقابت دارد و قصد دارد نمایش خوبی در این رقابت ها به نمایش بگذارد.


سرویس خبر شماره: 1899735
19 آوریل 1402 ساعت 08:45
535 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پس از دو شکست تلخ، دورتموند امروز به مصاف یونیون برلین خواهد رفت و به دنبال یافتن راه بازگشت به مسیرهای پیروزی خواهد بود.

دورتموند به دنبال پایان شکست مقابل یونیون برلین است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند پس از باخت 2-4 مقابل بایرن مونیخ، صدرنشین بوندسلیگا در رده دوم جدول قرار گرفت و در اواسط هفته در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 0-2 مغلوب لایپزیگ شد.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: دو نمایش ضعیف ارائه دادیم. به خصوص مقابل لایپزیگ که شکست بسیار غم انگیزی بود. ما از این فرصت استفاده کردیم و به چیزهایی که باید به سرعت تغییر دهیم تا فردا متفاوت به نظر برسیم نگاهی بیندازیم.