دوره طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش طراحی سایت المنتور سایت | آموزشگاه آپادانا تبریز

همچنین با توجه به نوع فعالیت سایت می توانید یکی از دامنه های بین المللی org یا com و یا net را انتخاب کنید و یا از دامنه ملی ir استفاده نمایید. شاید اسم وردپرس را زیاد شنیده باشید و مشتاق هستید بدانید که وردپرس چیست؟ من میلاد محمدی هستم و برای شما عزیزان دوره‌ای آماده کرده‌ام که با گذراندن این دوره می‌توانید 0 تا 100 وردپرس را یاد بگیرید و بتوانید توسط این ابزار قدرتمند یک وب‌سایت خارق‌العاده پیاده سازی کنید. ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده. در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی.

  • این دوره آموزشی بر پایه وردپرس و صفحه ساز المنتور به صورت پروژه محور بوده و در آموزش ها از قالب آماده استفاده نشده است .
  • اسحاق شفایی هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت کیت وردپرس.
  • در این فصل که آپدیت فصل 6 می باشد یکسری تغییرات ظاهری در سایت شرکتی از لحاظ گرافیکی و عملکرد داده ایم و همچنین به شما کار با افزونه های سری جت مثل جت انجین ، جت منو و غیره را آموزش داده ایم.
  • مثلا داستان خود را بنویسید، در بلاگ محتوای مفید و کاربردی منتشر کنید، خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید.
  • طبیعی است که هیچ کدام از شما، چیزی از طراحی سایت با کدنویسی ندانید.
  • شما در این قسمت آموزش طراحی سایت پیشرفته علاوه بر آشنایی با تگ div در html با نحوه ساخت یک سایت و صفحه وب کامل در html آشنا می شوید.

همچنین می‌توانید در بخش وبلاگ مطالبی مرتبط با محصول و کسب و کارتان بنویسید. یا اگر سایت شخصی دارید، هر محتوایی که مدنظرتان است را در سایت وارد کنید. مثلا داستان خود را بنویسید، در بلاگ محتوای مفید و کاربردی منتشر کنید، خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید. شما سایت می‌خواهید یا فروشگاه اینترنتی؟ هر دو گزینه پیش روی‌تان قرار می‌گیرد.

دریافت آموزش حرفه ای ساخت قالب با وردپرس

دوره طراحی سایت بدون کدنویسی آموزش طراحی سایت المنتور سایت | آموزشگاه آپادانا تبریز

میان پادشاهی CMS ها، چند سالی است که سایت سازها نیز وارد بازی شده اند. سایت سازها عموما وب سایت های آنلاینی هستند که همه چیز را به صورت آماده و پیشفرض برای کاربر در نظر دارند. از این مورد در دوران کرونا استقبال زیادی شد اما محدودیت های این سایت سازها اغلب اوقات بسیار زیاد است. از این رو پیشنهاد می کنیم برای طراحی سایت بدون کدنویسی به سراغ سایت سازها نروید. گزینه اول و آخر ما در این خصوص CMS ها و بهترین آن ها یعنی وردپرس است. هر چقدر توضیح پروژه شما گسترده تر باشد و میزان بازدید کننده های سایت بیشتر باشد باید هاست قوی تری تهیه کنید، یعنی آنکه میزان رم (Ram) و سی پی یو (CPU) و مموری (Memory) هاست بیشتر باشد تا بتوانند هم اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کند و هم بهتر آن را پردازش کند.

زندگی تو بعد از یادگیری سریع مهارتهای کاربردی متفاوت خواهد بود. استاد خیلی خوب بود لطفا آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس رو هم بدید. صفحه‌ها قسمت های کوچکی از وب سایت می باشند که هر کدام از آنها می‌توانند طراحی منحصر به خود را داشته باشد. پلاگین دیگری به نام ویژوال کامپوزر وجود دارد که به وسیله آن نیز می‌توانید صفحات وردپرس را  طراحی کنید.

چرا باید وردپرس رو انتخاب کنیم ؟

اگر خودتان کار طراحی سایت تان را به عهده بگیرید در هزینه های طراحی سایت تان چندین میلیون تومان صرفه‌جویی می‌شود. در این مقاله متوجه خواهید شد تا چه تعدادی می‌توانید،‌ افزونه در سایت وردپرسی خود نصب کنید که باعث کندی… همین الان با یک آموزش وردپرس شروع کنید تا از میلیون‌ها کسب‌وکار اینترنتی دیگر جا نمانید.