دوره 11 بازی که فصل لیورپول اف سی را تعریف می کند – لیورپول اف سی

چهار مسابقه، چهار جام برای گرفتن. باشگاه لیورپول قبلاً اینجا بوده است، اما آنها با یک سری بازی مشخص روبرو هستند که نحوه خداحافظی یورگن کلوپ را مشخص می کند.

در صدر لیگ برتر، به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، یک فینال جام اتحادیه در افق و سه برد تا یک فینال دیگر جام حذفی – پایه ها گذاشته شده است.

این که قبلاً در این موقعیت بوده‌ایم – البته در یک رقابت اروپایی متفاوت – به هواداران، سرمربی و بازیکنان این تصور را می‌دهد که در ماه‌های آینده چه انتظاری داشته باشند و چگونه حرکت کنند.

برای طرفداران، ما آزادیم که هیجان، اعصاب و انتظار را در زمانی که تیم به کار عادی خود ادامه می دهد – و در حالی که هر بازی قابل توجهی است، بازی تعیین کننده ای در پیش است.

آنچه در پیش نهفته است…

منچستر، انگلستان - شنبه، 25 نوامبر 2023: لوئیس دیاز، رایان گراونبرچ، داروین نونیز و کودی گاکپو از لیورپول (LR) در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر دیواری دفاعی تشکیل می دهند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها در حال نزدیک‌تر شدن به مهم‌ترین بازی‌های خود در این فصل هستند.

از ماه مارس، قرمزها همچنان در سه رقابت حضور خواهند داشت – با رقابت قهرمانی لیگ برتر علاوه بر موفقیت‌های باقی‌مانده در جام.

بازی تعیین کننده واضح دیدار من سیتی در 10 مارس است که باید به تمام معنا برنده شود. اگر می خواهید تیم پپ گواردیولا امتیازات را از دست بدهد، ما باید آنها را بگیریم.

چند روز بعد، قرمزها میزبان بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا خواهند بود – حریف هنوز مشخص نیست – قبل از یک چهارم نهایی جام حذفی، که سفر به اورتون را به اواخر فصل منتقل می کند.

دیدار برایتون در اولین بازی پس از تعطیلات بین المللی مارس – که به طرز باورنکردنی شروع ساعت 12:30 نیست! – برای شروع یک دوره احتمالی هفت بازی در 21 روز.

حرکت تعیین کننده لیورپول

لیورپول، انگلستان - شنبه، 10 فوریه 2024: داروین نونز بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برنلی اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

* در صورت پیشرفت LFC در جام حذفی، مسابقات به تعویق می‌افتد

شفیلد یونایتد سپس در ابتدای آوریل به آنفیلد می رود تا لیورپول چند روز بعد سفر کوتاهی به اولدترافورد داشته باشد و کریستال پالاس مهمان بعدی لیگ باشد.

یک چهارم نهایی لیگ اروپا بالقوه در دو طرف دیدار با پالاس برگزار می شود، در حالی که اگر مردان کلوپ در 20/21 آوریل به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کنند، یک سفر دیگر به فولام ممکن است تغییر کند.

وستهام دیوید مویس آخرین حریفان در پایان آوریل هستند و به یک روند تعیین کننده پایان می دهند که می تواند به 11 بازی در 48 روز ختم شود.

ماه می، البته، می‌تواند تعیین‌کننده‌ترین ماه از همه آن‌ها با پتانسیل برای حضور در نیمه‌نهایی و فینال لیگ اروپا، فینال جام حذفی و شکوه لیگ باشد – اما ابتدا باید پایه‌ها را در ماه‌های مارس و آوریل گذاشت.

احتمالات

لیورپول، انگلستان - شنبه، 10 فوریه 2024: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و برنلی اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در مجموع، در طول دوره فوق الذکر ممکن است 24 امتیاز در لیگ وجود داشته باشد، به علاوه فرصتی برای صعود به فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ اروپا.

البته، همه چیز در وهله اول به رسیدن به مراحل حیاتی بستگی دارد، اما وجود خواهد داشت فراوانی در اینجا در خطر است.

کلوپ باید به طور موثر تیمش را مدیریت کند، همانطور که در طول مبارزات انتخاباتی این کار را انجام داده است، و امیدواریم مصدومیت ها برای ما مهربان باشند – ما نیازی نداریم که در این مبارزه با دست بسته از پشت خود باشیم.

لیورپول نشان داده است که کیفیت فراوانی دارد، بعلاوه اعتماد به جوانی در مواقع ضروری – دستور العملی برای موفقیت که سرمربی امیدوار است در این دوره تعیین کننده به سود خود بپردازد.

منچستر، انگلیس - شنبه، 25 نوامبر 2023: بازیکنان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر، یک تیم پیش از بازی تشکیل دادند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دیدار از سیتی می تواند لحن را برای همه چیزهایی که قرار است دنبال کنند، تعیین کند، آنها باید امتیازات را از دست بدهند و قرمزها مطمئناً می توانند مطمئن شوند که اگر ظاهر شوند و همانطور که ما می دانیم بازی کنند، مطمئن شوند.

اندیشیدن به همان اندازه هیجان‌انگیز و ترسناک است، اما لیورپول باید این باور را داشته باشد که می‌تواند پیروزی‌ها را با هم رقم بزند و صرف نظر از اینکه چه کسی در دسترس باشد یا نباشد، به نتایج ادامه دهد.

برای قرض گرفتن سخنان کلوپ، ما به همه شما توصیه می کنیم که “قلمک بزنید!”

https://www.thisisanfield.com/2024/02/11-game-run-that-will-define-liverpool-fc-season-jurgen-klopp-leaving/ منبع: