دور اول جذاب ترین فینال بانوان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یک رقابت جذاب و نفس گیر 14 تیمی برای صعود به فینال هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان در مرحله گروهی و حذفی، تیم های پیکان تهران و نصر فردیس کرج به مصاف هم رفتند. می توانند مجوز حضور در مرحله نهایی را دریافت کنند و در قالب رفت و برگشت، مسابقه نهایی بین دو تیم برگزار می شود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان فردا شب به میزبانی سالن الغدیر تهران برگزار می شود.

در مرحله نیمه نهایی پیکانی ها با برتری برابر مس رفسنجان به فینال رسیدند و نصر فردیس کرج ملی پوش باتجربه اهواز را حذف کرد تا دو تیم پیکان و نصر فردیس در اولین سال حضور خود در بانوان به فینال برسند. لیگ فوتسال.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان فردا (جمعه) ساعت 21:30 در سالن الغدیر تهران و بازی برگشت هفته آینده به میزبانی سالن سرحدآباد کرج برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در آن سوی زمین، سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس کرج کسی نیست جز فاطمه شریف. مربی جوانی که در چهارمین سال سرمربیگری خود در لیگ فوتسال بانوان برای اولین بار به فینال رسید. شریف با سیاه جامگان مشهد قهرمان لیگ چهارم شد، سپس با تیم فوتبال خراسان رضوی دو فصل متوالی عنوان سومی را به دست آورد و حالا به عنوان سرمربی به دنبال اولین قهرمانی لیگ فوتسال بانوان خود است.

پیکان و نصر در مرحله گروهی گروه دوم این رقابت ها حضور داشتند که بازی اول با نتیجه 3 بر یک به سود پیکان به پایان رسید و ناصری ها توانستند بازی برگشت را با برتری 4 بر یک به پایان برسانند.


سرویس خبر شماره: 1818562 |
18 فروردين 1401 ساعت 21:37 |
240 امتیاز خبر|

0نظرات

پیکان-نصر به اولین قهرمانی چشم دوخته است; فردا عصر؛

نیلوفر اردلان سرمربی جوان تیم فوتسال بانوان پیکان است که در این فصل دومین سالی است که اردلان سرمربی لیگ برتر فوتسال بانوان می شود. او در لیگ پانزدهم قهرمان تیم سایپا بود و با این تیم به فینال رسید اما نتوانست قهرمانی را به دست بیاورد و با یک ثانیه برای قهرمانی تلاش می کند.

از بازیکنان پیکان می توان به شخصیت های برجسته ای چون اعظم آخوندی، نسیمه غلامی، سپیده زرین راد، سحر زمانی و فاطمه اعتدادی اشاره کرد. از طرفی نصر فردیس بازیکنان سرشناسی مانند فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی، نسا احدی و مارال ترکمان را در لیست خود دارد.