دور شنبه: آسیب دیدگی، پرش، و پوشش نقره ای

به هر حال، فردا بیشتر در مورد بازی پالاس. دیروز قرعه کشی لیگ اروپا انجام شد و اگر از اسپورتینگ عبور می کردیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یوونتوس می رفتیم. این بازی‌ها در 13 و 20 آوریل برگزار می‌شد، به این معنی که برنامه ما این بود:

یکشنبه شانزدهم: وستهام خارج از خانه

اجازه بدید ببینم.

6 می: نیوکاسل دور

درست است، فعلاً آن را آنجا می گذارم. یک خواهیم داشت پاترئون پیش‌نمایش پادکست برای شما بعداً امروز، طبق معمول با لوئیس و دن از گپ زدن HLTCO من آن را کمی بعد که به لندن می‌رسم ضبط می‌کنم، و باید حوالی بعدازظهر رها شود.

پنجشنبه 13: یوونتوس خارج از خانه

11 مه: بازی اول منچستریونایتد

18 مه: بازی دوم منچستریونایتد

14 مه: خانه برایتون

پنجشنبه 20: خانه یوونتوس

فردا پدی مک کارتی، رئیس تا به حال U21s، که به صورت موقت مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت. پاتریک در روز سنت پاتریک اخراج شد و پدی جایگزین او شد. اینکه آیا او می‌تواند برای مدیر جدید جهش ارائه کند، باید منتظر بمانیم و ببینیم. برای ویرا، کمی مایه شرمساری است، زیرا وقتی به بازی‌های پالاس در چند ماه آینده نگاه می‌کنید، همه آنها روی کاغذ بسیار بیشتر از بازی‌هایی که اخیراً بازی کرده‌اند، برنده هستند، اما واضح است که هیئت مدیره شکست خورد. ایمان، و در اکثر باشگاه‌های فوتبال وقتی این اتفاق می‌افتد، تنها یک نتیجه وجود دارد.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید!



https://arseblog.com/2023/03/saturday-round-up-injuries-bounces-and-silver-linings/ منبع:

یکشنبه 9: لیورپول خارج از خانه

و بازی بعدی ما مقابل ساوتهمپتون که برای جمعه 21 برنامه ریزی شده است، به گمان من، به یکشنبه 23 منتقل خواهد شد. چهارشنبه 26، خارج از خانه با من سیتی بازی می کنیم. در مقابل یوونتوس موفق شوید و ما با برنده تساوی سویا/منچستریونایتد روبرو خواهیم شد. برای بحث، بیایید تصور کنیم که یونایتد از آن عبور کرده است. که به ما می دهد:

البته ممکن است فکر کنید که این یک برنامه برای لذت بردن است، و این به اندازه کافی منصفانه است. باشگاه های بزرگ باید در پایان فصل تجاری در بازی های بزرگ شرکت کنند. این چیزی است که ما نیز آرزوی آن را داریم. همچنین لازم به ذکر است که درگیر نشدن نیز چیزی را تضمین نمی کند. ما هنوز چند بازی بسیار سخت داریم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا آنچه را که از آنها نیاز داریم به دست آوریم.

در پیش نمایش بازی اسپورتینگ، در مورد اینکه چگونه از جهاتی راهی برای آزمایش عمق تیم ما و توانایی آن برای رقابت در دو جبهه بود، نوشتم. فکر نمی‌کنم روز پنج‌شنبه خوب بازی کردیم، اما فکر می‌کنم برخی از انتقادات کمی بیش از حد بوده است. در یک شب دیگر، یکی از آن فرصت‌های وقت اضافه به دست می‌آید، دروازه‌بان آن‌ها الهام‌بخش نیست، و امروز صبح در حال گفتگوی متفاوتی هستیم. با این وجود، واقعیت این است که ما بیرون هستیم، مقابل یک تیم خوب اسپورتینگ به اندازه کافی کار نکردیم، و شاید این به ما می‌گوید که قبل از اینکه بتوانیم آنطور که می‌خواهیم رقابتی باشیم، باید کارهای بیشتری از نظر ترکیب تیم انجام دهیم.

پیش از کریستال پالاس فردا، منتظر به روز رسانی مصدومیت ویلیام سالیبا هستیم که به دلیل مشکل کمر از زمین خارج شد. متأسفانه، میکل آرتتا گفت که مصدومیت تاکهیرو تومیاسو جدی به نظر می رسد، بنابراین از این نظر یک ضربه مضاعف است. در شرایط عادی، اگر سالیبا مصدوم می‌شد، می‌توانستید بن وایت را به پست میانی برگردانید و تومی می‌توانست در دفاع راست بازی کند، اما اکنون بسیار بعید به نظر می‌رسد.

صبح همگی، یک جلسه سریع شنبه برای شما.

از دیدگاه مخالفان، اخباری که صبح دیروز در مورد اخراج پاتریک ویرا منتشر شد، دوز دیگری از بزرگترین ترس ما را به همه هواداران آرسنال القا کرد. نه مگا عقرب ها. نه Maroon5 که برای همیشه در شمال لندن را پوشش می دهد. اما مدیر جدید پرش. تنها چیزی که وجود دارد این است که آنها هنوز سرمربی جدیدی ندارند و ممکن است برای مدیریت پایان فصل به یک سرمربی سابق روی هاجسون مراجعه کنند. روی این روزها چقدر پرشور است؟

بر این اساس، و وقتی به برخی از بازی‌های لیگ برتر نگاه می‌کنید که باید با آن‌ها رقابت کنیم، برای من سخت نیست که بتوانم در چارچوب این فصل از لیگ اروپا جدا شویم. همانطور که گفتم، هیچ تضمینی وجود ندارد، اما زمان اضافی بین بازی‌ها که اکنون برای آماده‌سازی، ریکاوری، سازماندهی و سایر موارد در اختیار داریم، اگر حداکثر استفاده را از آن ببریم، می‌تواند یک مزیت باشد.

چیزی که من را نگران می کند این است که چقدر بی ضرر به نظر می رسید. او از یک طرف لیز خورد، سپس از طرف دیگر، که به نظر می رسید زانوی او دراز شده است، و آنقدر اتفاق می افتد که یک بازیکن می تواند یک مشکل جدی را در زمانی که به نظر نمی رسد خیلی اتفاق افتاده باشد، برمی دارد. نمی توانم به شما بگویم که وقتی مانوئل اوگارته در اواخر بازی از بوکایو ساکا وارد شد، چقدر گیج شدم، اما پس از اخراج اروگوئه ای، ساکا خوب بود. تومیاسو کمی لغزش داشت و فکر می کنم ممکن است برای مدتی او را نبینیم.