دوستانه ترین بازی لیگ برتر مثل یک جنگ است!

پدیده که حالا در دومین سال حضورش در لیگ برتر راننده اتومبیل رانی شده است، رضا مهاجری را در کنار مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی، مهاجری و کادرفنی به عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

دیدار حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر بین فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان حاشیه خاصی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربیان فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان در کنار هم روی نیمکت نماینده زمین خورده مشهد لحظات خوبی را پشت سر گذاشتند اما حالا باید به مصاف هم بروند.

این بازیکن آسیایی سیروس سنگچولی را در ترکیب خود دارد که در ابتدای فصل در خودرو دستیار مهاجری بود و مهاجری هم مهدی ثابتی، هم تیمی سابق آسیایی ابومسلم را در کنار خود می بیند و به همین دلیل این بازی احتمالا حساس ترین بازی است. . بازی لیگ بین دو تیم عنوان را بدست آورید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822971 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 17:13 |
416 |

0نظرات

مهاجران و آسیایی ها می خواهند بمانند.

جالب اینجاست که این سه تیم برای بقای خود در لیگ برتر می جنگند و این بازی 6 امتیازی برای مهاجران و مفاخر آسیایی وضعیت نهایی آنها را مشخص می کند.

پس از مدتی هرچند مهاجری راه خود را از مشهدی ها جدا کرد اما لیدر آسیا در هدایت مشهدی ها باقی ماند و با این تیم به آسیا سفر کرد. حالا این دو نفر با نماینده شمال شرق کشور فاصله زیادی دارند، یکی به مرکز رفت و روی نیمکت فجر سپاسی نشست و دیگری در مسجدسلیمان در راس نماینده جنوب غرب قرار دارد.