دوست خانوادگی مسی جدایی او را مقصر دانست / تو دروغ می گویی!

آلفونسو آگویر رزی، دوست خانوادگی لیونل مسی به شدت از جرارد پیکه مدافع بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد که او به لاپورتا گفته است که قرارداد لئو را تمدید نکند.

خوان لاپورتا از زمان پیوستن به ماریو بارتومئو قول داده است که لیونل مسی به هر نحوی در بارسلونا باقی خواهد ماند. اما شرایط سخت مالی بارسا باعث شد لاپورتا نتواند در تابستان گذشته سرمایه خود را جمع آوری کند. در نهایت فوق ستاره آرژانتینی با چشمانی گریان بارسا را ​​ترک کرد و به پیاتزی سفر کرد. مسی که حتی کاهش 50 درصدی حقوق در بارسلونا را پذیرفته بود، پس از 20 سال به دلیل ناتوانی بارسا در تامین بودجه، مجبور به ترک تیم شد.

پس از جدایی مسی، افراد زیادی به دلیل جدایی او از بارسا متهم شدند و انتقادات بیشتری متوجه لاپورتا و جرارد پیکه شد. با این حال جرارد پیکه روز گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی با گری نویل مدعی شد که دیدن لیونل مسی به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا برایش سخت بوده و او به خاطر این موضوع گریه کرده است.

واکنش آگیره با انتقاد شدید پیکه مواجه شد و برخی از هواداران بارسلونا هشدار دادند که در صورت اثبات، دیگر احترامی برای مدافع کاتالان قائل نخواهند بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –

آلفونسو آگیرا روسیکه، دوست خانوادگی مسی، می گوید جرارد پیکه دروغ می گوید و این شخصی بود که به لاپورتا گفت قرارداد لئو را تمدید نکند. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیک، تو خیلی دروغگو هستی. نه تنها وقتی به لاپورتا گفتی که اگر می خواهد تیمی برنده بسازد، باید مسی را بفروشد، نه تنها گریه نکردی. همان مسی که وقتی کسی تو را نمی خواست تو را از ساراگوسا نجات داد.