دوست دارم استقلال مثل هفته قبل در هفته اول به لیگ بیاید / دربی این فصل جذاب است / بازی های آسان ابتدای لیگ اعتماد به نفس تیم را افزایش می دهد.

بازی این دو تیم را چگونه می توان توصیف کرد؟

خوبه! به نظرم هفته دوازدهم هفته خوبی برای دربی است چون مربیان با حریفان و تیم های خودشان آشنا شدند. می تواند دربی جذاب و دیدنی باشد.

تو چی میگفتی

چون معمولا تیم های ایرانی تا هفته سوم و چهارم در فرم اصلی و ایده آل خود نیستند. اما تیم های اروپایی از هفته اول مثل هفته قبل بازی می کنند. با اخباری که از بازی های تدارکاتی ترکیه و استقلال می شنویم، می توان پیش بینی کرد که ساپینتو می خواهد تیمش را از هفته اول مثل هفته گذشته و اروپایی به میدان بفرستد و این خیلی خوب است.

تیمی که خواهان قهرمانی است نباید زیاد به این مسائل فکر کند، هرچند بازی های راحت تر در ابتدای فصل و کسب امتیاز بیشتر می تواند اعتماد به نفس تیم ها را افزایش دهد و به همین دلیل استقلال باید از آن نهایت استفاده را ببرد. از قرعه کشی فعلی و رقابت با تیم های لیگ تازه صعود کرده و فشار برای گرفتن صدر جدول.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دربی هفته دوازدهم را چگونه تحلیل می کنید؟

در کل پنج هفته اول مسابقات استقلال را چگونه قضاوت می کنید؟

نسبتا سبک هستند. البته این به شرطی است که در بازی اول مقابل سپاهان پیروز شوند، اما در مجموع شناخت زیادی از استقلال نداریم و فقط امیدوارم آنها برای حضور در لیگ آماده باشند.

بهمن طهماسبی که سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان را دارد در گفت و گو با خبرورزش درباره تساوی استقلال و اولین بازی خود صحبت هایی کرده است.

این بازی قطعا برای استقلال بسیار مهم است. البته این بازی به همان اندازه برای سپاهان مهم است. به طور کلی در شروع فصل، تیم ها با آمادگی 100 درصدی به مسابقات نزدیک نمی شوند. به همین دلیل کسب سه امتیاز در بازی اول بسیار مهم است.

به طور کلی نظر شما در مورد لاتاری استقلال چیست؟

به نوعی می توان گفت که این دو تیم تا حد زیادی همدیگر را نادیده می گیرند. هر دو تیم کاملا کادر فنی خود را تغییر دادند و البته سپاهان کمتر شناخته شده است چون بازیکنان زیادی را از دست داد و بازیکنان جدید گرفت اما استقلال تقریبا 70 درصد تیم قبلی خود را حفظ کرد.

اولین بازی استقلال مقابل سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟