دوست دارم بمانم و آقای گل شوم/ 10 مهاجم می آیند، عاشق مبارزه و رقابت هستم/ هر چه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است.

به میل خودت بگو و بگو؟
قطعا هر چه دارم از تیم پرسپولیس و هواداران این تیم است که همیشه از من حمایت و تشویق کرده اند. من این چند سال رشد خوبی در پرسپولیس داشتم، به همین دلیل پرسپولیس را دوست دارم و می خواهم در پرسپولیس بمانم و گل های بیشتری بزنم و در شادی و موفقیت این تیم سهیم باشم. از طرفی رقابت باعث پیشرفت بیشتر شما می شود، به همین دلیل دوست دارم رقابت کنم و آقای گل شوم.

نظرت در مورد پیشنهاد چاوز از پرتغال که می خواهد تو را جذب کند چیست؟
قبلاً چندین پیشنهاد دریافت کرده بودم، اما می خواستم بمانم.

اما آیا هنوز باید عضو باشگاه باشید؟
این دقیقاً به این دلیل است که من یک بازیکن حرفه ای هستم و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و اگر فروشم منافع باشگاه را تامین کند، همچنان تابع تصمیم باشگاه هستم و در هر صورت تابع تصمیمات هستم. از باشگاه

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس پس از آقای گلی در تیم امیدهای پرسپولیس با پیشرفت خیره کننده خود به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست و در چند دیدار مهم از جمله دربی و فینال آسیا برای سرخپوشان پایتخت گلزنی کرد اما روند موفقیت عبدی همچنان ادامه دارد. آن را پیدا نکرد، اگرچه عبدی به دلیل سن کمش این توانایی را داشت که به پرسپولیس برگردد. به بهانه پیشنهاد جدید تیم چاوز پرتغالی برای جذب عبدی با او به گفت و گو نشستیم.

فصل گذشته نتوانستید ششمین قهرمانی متوالی را کسب کنید. آیا می توانید در لیگ بعدی دوباره قهرمان شوید؟
ما تیم خوبی داریم و فکر می کنم بهترین تیم ایران هستیم و از همه جهات چه از نظر مربی و کادر فنی و چه از نظر بازیکن و بالاتر از همه هوادارانی که بهترین پشتوانه ما هستند و از ما حمایت کرده اند. بیشتر و همه آنها از ما حمایت کرده اند، با اقتدار می توانم بگویم که ما بهترین هواداران را داریم و می توانیم روی تلاش خود و حمایت هوادارانمان که بهترین هستند حساب کنیم تا با تمام قوا با ما بجنگیم و قهرمان شویم. آن را به ویترین پرافتخارترین تیم ایران اضافه کنیم و به هوادارانمان تقدیم کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

صحبت از حضور دو مهاجم خارجی در تیم شماست. با این وضعیت نگران نیستی که بازی به دستت نرسد؟
واقعاً این مقامی که می گویم از دل من بر می آید. اتفاقاً من واقعاً دوست دارم بیشترین رقابت را داشته باشم و از رقابت لذت می برم و اگر 10 مهاجم بیایند آماده مسابقه هستم و فکر می کنم با حضور مهاجمان خوب و زیاد است که می توانم بیشترین رقابت را داشته باشم و پیشرفت در چنین فضایی .