دومینیک زوبوسلای در صحنه‌های سوزاننده در یورو، هواداران مجارستانی را هدایت می‌کند – باشگاه لیورپول

مجارستان ممکن است روز شنبه در دیدار افتتاحیه یورو 2024 مقابل سوئیس شکست بخورد، اما دومینیک زوبوسلای و هم تیمی هایش پس از بازی هواداران خود را متحد کردند.

Szoboszlai به بارناباس وارگا کمک کرد تا در اواخر گروه A مجارستان را امیدوار کند، اما علیرغم اینکه 2-1 برگشتند، آنها دوباره باخت 3-1 را واگذار کردند.

شروع مسابقات برای تیمی سخت بود که در طول بازی‌های تدارکاتی خود شاهد 14 بازی بدون شکست بودند، اما آنها همچنان می‌توانند به صعود به مرحله حذفی امیدوار باشند.

برای انجام این کار، آنها به حمایت خود نیاز دارند – و همانطور که صحنه های پس از بازی در کلن نشان داد، با بازیکنان متحد می مانند.

پس از شکست آنها، کاپیتان Szoboszlai هم تیمی های خود را به سمت هواداران مجارستان هدایت کرد و در مقابل بخشی از اولتراها ایستادند و آنها سرود ملی خود را می خواندند.

در حالی که بازیکنان و هواداران دست‌های خود را روی قلب‌های خود می‌گرفتند، اجرای Himnusz مشاهده شد و این احساسات در چهره‌شان نقش بسته بود.

Szoboszlai در سال 2022 به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش انتخاب شد و این عادت پس از بازی را در مدت زمان بازوبند خود حفظ کرده است.

بازی بعدی مجارستان در یورو 2024 چهارشنبه شب مقابل آلمان میزبان برگزار می‌شود که اگر بخواهند امید خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی حفظ کنند، احتمالاً به نتیجه آن تساوی نیاز است.

با توجه به رقابت 24 تیمی در این مسابقات، چهار تیم از شش تیمی که در گروه های مربوطه خود سوم شده اند، به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

این با توجه به امتیازات آنها از مرحله گروهی مشخص می شود، در حالی که مجارستان در رده بندی فعلی تیم های سوم با تفاضل گل کمتر نسبت به آلبانی، که خود 2-1 به ایتالیا شکست خورده است، در رده آخر قرار دارد.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/dominik-szoboszlai-leads-hungary-fans-in-spine-tingling-scenes-at-euros/ منبع: