دومینیک شوبوسلای بازگشت! مثلث لیورپول اکنون برای پیش فصل بازگشته اند – لیورپول اف سی

تعداد گروه های پیش فصل لیورپول در این هفته افزایش یافته است و دومینیک شوبوسلای، اندی رابرتسون و ویتزسلاو یاروس آخرین نفراتی هستند که گزارش داده اند.

قرمزها در دومین هفته تمرینات پیش فصل خود زیر نظر آرن اسلات هستند و سرمربی جدید تا کنون با گروهی که عمدتاً از بازیکنان آکادمی تشکیل شده است کار می کند.

با توجه به اینکه اکثر نام‌های کلیدی او تابستان امسال در یورو و کوپا آمریکا شرکت می‌کنند، تیم او در فواصل زمانی مختلف شاهد بازگشت آن‌هایی است که درگیر هستند.

روز سه‌شنبه شاهد بودیم که Szoboszlai، Robertson و Jaros همگی به مرکز آموزش AXA گزارش داده‌اند، زیرا اولین نفری بودند که از یورو حذف شدند.

مجارستان، اسکاتلند و چک همگی نتوانستند فراتر از مرحله گروهی پیشرفت کنند و سه هفته بعد لیورپول قبل از بازگشت به مرسی ساید سه هفته مرخصی گرفتند.

Szoboszlai در شروع استراحت خود در ایتالیا، در ساحل آمالفی، قبل از بازگشت به مجارستان، جایی که در بازی پاکس در مقدماتی لیگ اروپا مقابل کوروینول هوندوآرا در روز پنجشنبه شرکت کرد.

او اکنون به همراه رابرتسون و جاروس در تست های اولیه آمادگی جسمانی تحت نظارت روبن پیترز، سرمربی جدید لیورپول عملکرد فیزیکی قرار خواهند گرفت.

حضور یاروس پس از گزارش هایی مبنی بر ماندن او در تیم اصلی برای فصل 2024/25 صورت گرفت و عملاً جایگزین آدریان جدا شده خواهد شد.

خواندن: لیورپول پس از طرد شدن آدریان، فرصتی برای تجدید برنامه های دروازه بانی خود دارد

این بازیکن 22 ساله نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در استورم گراتس سپری کرد و قهرمان بوندسلیگا اتریش و جام حذفی اتریش به عنوان شماره 1 آنها شد.

رابرتسون، در عین حال، پس از کاپیتانی اسکاتلند در یورو، آماده است تا نقش محوری زیر نظر اسلات را حفظ کند.

محمد صلاح از جمله کسانی بود که به سه نفر بازگشته خوش آمد گفت و کرتیس جونز، جارل کوانسا، فابیو کاروالیو، کوستاس تسیمیکاس، استفان باجستیچ، نات فیلیپس، کاید گوردون، مارسلو پیتالوگا و هاروی بلر وینگر آکادمی نیز دیده شدند.

لیورپول این بار هفته آینده به پیتسبورگ، پنسیلوانیا پرواز خواهد کرد تا تور خود را در ایالات متحده آغاز کند.



https://www.thisisanfield.com/2024/07/dominik-szoboszlai-returns-liverpool-trio-are-now-back-for-pre-season/ منبع: