دومینیک شوبوسلای در یورو تاریخ ساز شد – و آن را با پاس گل های عالی ثبت کرد – لیورپول اف سی

دومینیک شوبوسلای در طول حضور تاریخی خود به عنوان کاپیتان در باخت 3-1 مجارستان مقابل سوئیس تلاش کرد، اما همچنان یک پاس گل داد.

زوبوسلای با 23 سال و 7 ماه و 21 روز، اکنون جوانترین بازیکن تاریخ است که کاپیتان یک تیم در مسابقات قهرمانی اروپا شده است.

هافبک لیورپول در بازی اول گروه A مقابل سوئیس برای مجارستان بازوبند بست و از زمانی که در سال 2022 به عنوان کاپیتان بود، تنها یک بار در 16 بازی قبلی خود شکست خورد.

او این کار را در نقش هجومی طبیعی خود انجام داد و از مهاجم بارناباس وارگا حمایت کرد، اگرچه خرید 65 میلیون پوندی از RB لایپزیگ بسیار دور از بهترین حالت او به نظر می رسید.

در طول یک نمایش خسته در کلن، پیشنهادهایی وجود داشت که شوبوسلای هنوز هم اثرات مصدومیتی را که در آخرین دیدار دوستانه مقابل اسرائیل متحمل شده بود احساس می کرد.

علیرغم آن، او همچنان موفق شد یک پاس گل بدهد زیرا مجارستان پس از شکست 2-0 در نیمه دوم، به بازی برگشت.

سوبوسلای با برداشتن توپ در جناح چپ، روی پای راست قوی‌تر خود کوتاه شد و توپی را در محوطه شش قدمی پیچید تا وارگا با ضربه سر وارد شود.

متأسفانه، آن گل برای الهام بخشیدن به یک مبارزه معنادار کافی نبود و بریل امبولو به تلاش های کوادوو دوآ و میشل ابیشر در نیمه اول اضافه کرد تا در اواخر پیروزی سوئیس را قطعی کند.

آمار از طریق FotMob، که نشان می داد او بیشترین موقعیت های مشترک را برای تیمش ایجاد کرد (دو) و در هر چهار دوئل زمینی خود پیروز شد، نشان داد که Szoboszlai در بین بهترین عملکرد مجارستان قرار داشت.

2PHGGY2 بوداپست، مجارستان - 27 مارس: دومینیک زوبوسلای مجارستانی در جریان مسابقه مرحله مقدماتی یورو 2024 یوفا در گروه B بین مجارستان و بلغارستان در پوشکاش آرنا در 27 مارس 2023 در بوداپست مجارستان واکنش نشان داد.2PHGGY2 بوداپست، مجارستان - 27 مارس: دومینیک زوبوسلای مجارستانی در جریان مسابقه مرحله مقدماتی یورو 2024 یوفا در گروه B بین مجارستان و بلغارستان در پوشکاش آرنا در 27 مارس 2023 در بوداپست مجارستان واکنش نشان داد.

آزمایش چشم شواهدی برعکس ارائه داد و این بازیکن 23 ساله فرم ناامیدکننده فصل نزدیک لیورپول خود را به یورو آورد.

مجارستان که در بازی افتتاحیه خود متحمل شکست شده است، اکنون با نبردی برای رسیدن به مرحله حذفی مسابقات تابستانی روبرو است.

در سایر نقاط گروه A، آلمان میزبان جمعه شب اسکاتلند اندی رابرتسون را 5-1 شکست داد و آنها را در کنار سوئیس به عنوان گزینه برتر صعود کرد.

بازی بعدی مجارستان روز چهارشنبه ساعت 5 بعدازظهر با آلمان است که بازی اسکاتلند و سوئیس از ساعت 20 آغاز می شود.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/dominik-szoboszlai-makes-history-at-euros-and-marks-it-with-sublime-assist/ منبع: