دو بازیکن فنی برتر لیورپول کاروالیو فصل آینده در آنجا حضور نخواهند داشت

فابیو کاروالیو به سختی گزینه هایی را برای الهام گرفتن از تیم فعلی لیورپول به میان می آورد.

با این حال، دو بازیکنی که این بازیکن 21 ساله به عنوان بهترین بازیکنان برای تمرین با آنها از نظر فنی معرفی کرده است، بابی فیرمینو و تیاگو آلکانتارا، هر دو تا زمان بازگشت او به آنفیلد، باشگاه را ترک خواهند کرد.

هر روز می‌روم، زیر نظر یکی از بهترین مدیران تمرین می‌کنم و با بهترین بازیکنان جهان تمرین می‌کنم. بهترین تیم در تمرینات برای من، مانند فنی، فیرمینو یا تیاگو بود. من به نوعی سعی می‌کنم از بازی خود در نحوه بازی آنها تقلید کنم.» هافبک قرمزها به اکو گفت.

اما یکی از مواردی که برای من برجسته بود مو (صلاح) بود. فقط اخلاق کار او همیشه به دنبال مشاوره دادن به من است. نه فقط من، بلکه همه بازیکنان جوانی که خواستار مشاوره هستند.”

اولی در تابستان 2023 جدا شد و با پیوستن به بازیکنانی مانند فابینیو و جردن هندرسون به لیگ برتر عربستان سعودی رفت.

قرارداد این ملی پوش اسپانیایی قرار است در پایان فصل به پایان برسد و طبق گزارش ها، باشگاه به دلیل مصدومیت های مداوم او قصد ندارد درباره تمدید بحث کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: “تقصیر من”: فابیو کاروالیو در زمان حضور در لیورپول به “سکسکه” بین المللی اعتراف کرد

بیشتر بخوانید: کارشناس Sky Sports نظر بسیار صادقانه ای درباره آخرین فصل کلوپ در لیورپول ارائه می دهد.

درخشش فنی فراوان در ترکیب لیورپول

الکسیس مک آلیستر با فاصله زیادی از خرید تابستانی لیورپول خارج شده است – (عکس از جاستین سترفیلد/گتی ایماژ)

فقط نگاهی به خرید تابستانی الکسیس مک آلیستر، سابق برایتون اند هاو آلبیون بیندازید. آرژانتینی برنده جام جهانی، مهره ای کلیدی در خط میانی است، شایان ذکر است که لئو مسی را نیز در خود جای داده است.

با وجود اینکه دومینیک زوبوسلای و رایان گراونبرچ به طور خاص نتوانستند بر اساس یک پایه ثابت ارائه دهند، چنین تزریق کیفیتی بود که لیورپول به نظر یک نیروی بسیار تغییر یافته در فصل 2022/23 ما بود.

از دست دادن یک بازیکن با هدایای تیاگو البته نمی توان نادیده گرفت. اگرچه، کاروالیو می تواند مطمئن باشد که کیفیتی بیش از اندازه کافی در تیم وجود دارد که بتواند از آن یاد بگیرد.

پس از تایید رسمی ورود قریب الوقوع او، ما کنجکاو خواهیم شد تا ببینیم اسلات از همه اینها چه می کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/09/carvalho-top-two-technical-lfc-players-gone-this-summer/ منبع: