دو تیم در بارسلونا؛ وضعیت مبهم ستاره هلندی!

به نظر می رسد بارسلونا در مورد فروش یا حفظ فرانکی دی یونگ مطمئن نیست.

شرایط در مورد ژاوی متفاوت به نظر می رسید و با وجود تمجیدهای سرمربی بارسا از ستاره هلندی و نیاز به حفظ او برای فصل آینده، به نظر نمی رسد دی یونگ آینده ای در بارسا داشته باشد. مارکا اخیرا مدعی شده است که دی یونگ از تصمیمات ژاوی و سیستم بازی بارسا راضی نیست. به خصوص که تعویض او از دقیقه 60 به یک عادت تبدیل شده است. از 28 بازی زیر نظر ژاوی، او تنها 8 بازی 90 دقیقه ای کامل انجام داده و از دقیقه 60 تاکنون 14 بار تعویض شده است. دی یونگ که در بازی با رایو وایکانو دوباره تعویض شده بود، این بار نتوانست عصبانیت خود را پنهان کند و با عصبانیت به سمت نیمکت رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانکی دی یونگ سه سال پیش از آژاکس به بارسا پیوست، بارتومئو سرمربی وقت بارسا برای جذب او شخصا به آمستردام سفر کرد و در نیم فصل با او قراردادی 75 ساله امضا کرد. دی یونگ فصل را با آژاکس به پایان رساند و در تابستان به بارسلونا اضافه شد اما در سه فصل اخیر هرگز نتوانست بازی های خوب خود را در آژاکس تکرار کند.


سرویس خبر شماره: 1822524 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 15:10 |
1,738 امتیاز خبر|

0نظرات

از سوی دیگر به نظر می رسد ابهام بزرگی در باشگاه بارسلونا در مورد ستاره هلندی وجود دارد و هنوز از این بازیکن مطمئن نبوده اند. طبق گزارش ESPN، بخشی از هیئت مدیره بارسلونا خواهان فروش فرانکی دی یونگ هستند و بخشی نیز او را به عنوان بازیکن کلیدی تیم می بینند. بارسا نمی‌خواهد ستاره هلندی را بفروشد اما پیشنهاد بالایی برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی