دو تیم سابق لیورپول 50 سال به عنوان جانشین کلوپ قابل قبول نیستند

استیو نیکول و دان هاچیسون هر دو قاطعانه یکی از گزینه های احتمالی ژابی آلونسو را از نظر جایگزینی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول رد کرده اند.

دو قرمز سابق در حال صحبت در ESPN FC بودند که یکی از بینندگان این سوال را مطرح کرد که آیا اگر باشگاه سرمربی بایرلورکوزن را از دست بدهد و توماس توخل را به خدمت بگیرد، عصبانی خواهند شد یا خیر.

نیکول با شنیدن نام 50 ساله بلافاصله پاسخ داد: “وای نه. من خوشحال نمی شوم امسال بازی بایرن را دیده ای؟. هنگامی که مجری در کنار او پاسخ مثبت داد، اسکاتلندی پاسخ داد: «به همین جا برو. این تمام چیزی است که نیاز دارید.»

هاچیسون همچنین مخالف هرگونه تصور سرمربی بایرن مونیخ برای هدایت لیورپول است و می گوید: “شانسی وجود ندارد. او در بهترین حالت دهمین لیست خواهد بود.”

تا حدودی طعنه آمیز، شانس قرمزها برای انتصاب آلونسو می تواند با توجه به علاقه باواریایی ها به آلونسو پیچیده شود، اگر بخواهند توخل را کنار بگذارند، او که پس از سه شکست متوالی این ماه تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته است.

این بازیکن 50 ساله ممکن است در سال 2021 چلسی را به یک قهرمانی غیرمحتمل در لیگ قهرمانان اروپا رساند، اما به نظر می رسد که او مانند کسی است که LFC به جای آن که شدیداً بخواهد، به او رضایت دهد، در حالی که به نظر می رسد سرمربی لورکوزن یکی از محبوب ترین گزینه ها برای هدایت این تیم است. کلوپ

در حال حاضر، به نظر می رسد که هر کس دیگری غیر از اسپانیایی یک انتصاب ضعیف را نمایندگی کند.

می توانید نظرات دو نفره سابق لیورپول در مورد توخل را در زیر (از ساعت 1:18) از طریق ESPN FC در YouTube مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/02/19/nicol-hutchison-tuchel-liverpool-next-manager/ منبع: