دو ستاره چلسی می خواهند به بارسلونا بروند (تصویر)

یکی از بزرگترین دغدغه های ژاوی در نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط دفاعی تیمش خواهد بود. به نظر می رسد جدایی بازیکنانی مانند کلمنت لنگلی و ساموئل اتوئو قطعی است، بنابراین باشگاه به دنبال گزینه های جایگزین خواهد بود. جوردی آلبا نیز پیر است و کیفیت قبلی را نشان نمی دهد، بنابراین بارسا به فکر جذب یک مدافع چپ خوب نیز هست.

در همین راستا مجله کاتالانی موندو دپورتیوو در شماره امروز خود به دو گزینه نقل و انتقالات بارسلونا اشاره کرد. موندو با عنوان “آنها می خواهند بیایند” اشاره کرد که سزار آسپلیکوتا، مدافع چلسی و مارکوس آلونسو، دو نفر از آنها، می خواهند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده به بارسا بپیوندند. با این حال، چلسی در تلاش است تا دو بازیکن کلیدی خود را متقاعد کند که بمانند، اما در سمت دیگر باشگاه کاتالانی، این امید وجود دارد که آسپلیکتا و آلونسو تابستان امسال به نیوکمپ بیایند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فصل کابوس آوری را پشت سر گذاشت. عملکرد پرنوسان این تیم از همان ابتدای فصل باعث شد که آنها به سرعت قهرمانی لالیگا را از دست بدهند. از سوی دیگر، حذف زودهنگام از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان یکی دیگر از شکست های بزرگ بلوگرانا بود. با این حال، بارسا امیدوار بود که با آمدن ژاوی حداقل بتواند قهرمان لیگ اروپا شود اما باخت به آینتراخت فرانکفورت این رویا را برای آنها نیز خراب کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو می خواهند تابستان آینده به بارسلونا بروند.


سرویس خبر شماره: 1822519 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 14:14 |
4,815 |

4نظرات

اگرچه بارسلونا وضعیت مالی چندان خوبی ندارد اما به نظر می رسد خوان لاپورتا و همکارانش در این باشگاه قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را به بهترین شکل ممکن تقویت کنند تا یک تیم مدعی راهی فصل آینده شود. مسابقات