دو سوال بزرگ در اردوی مس و سپاهان


سرویس خبر شماره: 2049310
29 ژوئن 1403 ساعت 7:00 ق.ظ.
2000 |

2نقطه نظر

آیا آنها نیازمند و کثیف برمی گردند؟

یکی از مهمترین سوالات هواداران و فوتبالدوستان سپاهان این است که مرد شماره یک طلایی و نارنجی پوش چه کسی خواهد بود.

دو سوال بزرگ در اردوی مس و سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار سپاهان و گل گهر در حالی برگزار شد که نیما میرزازاد همانند سه دیدار قبلی جام حذفی مقابل شمس آذر، استقلال ملاثانی و ملوان بندرانزلی در ترکیب اصلی وارد زمین شد. دی طلای پوشان اصفهانی هنگ کنگ در جریان پیروزی تیم ملی پیش از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرار گرفت و روی نیمکت نشست.

در اردوی مس رفسنجان نیز همین ماجرا با تعویض مدافع شماره یک این تیم مقابل آلومینیوم در اراک همراه شد و داود نوشی صوفیانی به دلیل محرومیت حامد لک در ترکیب اصلی قرار گرفت.

در اصفهان نیما میرزازاد روی گل اول گل گهر اشتباه کرد اما در مس رفسنجان داود نوشی سفیانی در اراک ناجی تیمش لقب گرفت و با مهار دو ضربه به دروازه تیمش را به فینال رساند.

در این شرایط اکنون دو سوال در اردوی مس و سپاهان مطرح است؛ اول اینکه آیا ژوزه مورایس در بازی آخر دوباره به نیما میرزازاد فرصت می دهد یا اینکه پیام الحساد برای اولین بار در یک بازی جام حذفی در این فصل در ترکیب قرار می گیرد؟

2044852

از سوی دیگر باید دید محرم نویدکیا که قبلا تاکید کرده بود علاقه ای به استفاده از سیستم چرخشی در دروازه ندارد، حامد لک را به تیم باز می گرداند یا به نابغه داود نوشی صوفیانی از جمله آن پاداش می دهد. . در تیم اصلی برای بازی فینال؟

2044853

این دو سوال بزرگ درباره لیست اصلی سپاهان و مس در کات پلی آف است و باید دید نتیجه مورایس و نویدکیا از این دو سوال مهم چه خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی