دو سورپرایز مورایس در مقابل هواداران (عکس)


سرویس خبر شماره: 1846540
12 مه 1401 در 5:41 بعد از ظهر |
7.2 هزار |

3نقطه نظر

مقابل پرسپولیس شانسی خواهند داشت؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ترکیب سپاهان مقابل هوادار در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که اعلام شده است، حتی نگاهی گذرا به لیست بازیکنان نشان می دهد طلایی پوشان اصفهانی نیمکت نشین است. ذخیره ستاره دارتر و در شرایطی. جایی که محمد نژاد مهدی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو، پیام نشوک، عرشیا سرشوق و نیلسون جونیور در لیست بازیکنان ذخیره این تیم قرار گرفته اند، دو بازیکن جوان به ترکیب اصلی رسیده بودند. .
عیسی مرادی مهاجمی بود که در روزهای پایانی فصل و پس از دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل خوشه طلایی ساوه از این تیم خریداری شد و در خط میانی محمد قربانی بازیکن سابق تیم امید و نساجی مازندران را برعهده داشت. آخرین خرید سرمربی پرتغالی. دو بازیکنی که در کمال تعجب به ترکیب اصلی سپاهان رسیدند و بازیکنان سرشناس این تیم از نیمکت ذخیره شروع به کار کردند.

عیسی مرادی مهاجم سپاهان قصد داشت توپ را بفرستد که در نهایت با مهرداد طهماسبی، مدافع این هوادار برخورد فیزیکی سنگینی انجامید.

این تغییرات مورائیس اکنون بلاتکلیفی برای پرسپولیس ایجاد کرده است و به خصوص یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم در آستانه دیدار هفته هشتم مقابل سپاهان در نقش جهان، پیش بینی ترکیب تیم اصلی و تیم سخت است. استراتژی کادر فنی حریف دارد
محمد قربانی در خط هافبک دو برابر محمد کریمی و با فاصله از مسعود ریگی عملکرد قابل قبولی داشت اما عیسی مرادی روز خوبی نداشت و به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی نیمه اول جای او را گرفت. با شروع نیمه دوم آن را در اختیار شهریار مغانلو قرار داد و حالا باید دید کدام یک از این دو بازیکن جوان این فرصت را پیدا می کنند تا دوباره مقابل پرسپولیس به ترکیب اصلی بپیوندند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور همزمان محمد قربانی و عیسی مرادی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل هوادار غیر قابل تصور بود.

دو سورپرایز مورایس در مقابل هواداران (عکس)