دو سپاهانی تازه بازگشته منتظر نظر سرمربی هستند


سرویس خبر شماره: 2051600
9 جولای 1403 در 10:37 ق.ظ |
2.6 هزار |

0نقطه نظر

مرادی و علینژاد اولین ورودی های ارتش کت طلا؛

عیسی مرادی و محمدعلی نژاد پس از گذراندن یک فصل به صورت قرضی به اردوی سپاهان بازگشتند.

دو سپاهانی تازه بازگشته منتظر نظر سرمربی هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عیسی مرادی یکی از خریدهای غیرمنتظره موریس در اولین فصل حضورش در سپاهان بود. جایی که در آخرین روزهای پنجره تابستانی، دیدار تدارکاتی خوشه طلایی و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به یکباره تحول بزرگی در سرنوشت عیسی مرادی ایجاد کرد. وی سپس با قراردادی 5 ساله به سپاهان پیوست اما پس از یک فصل به صورت قرضی به شمس آذر پیوست.

علی نژاد یکی از خریدهای سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم بود. او با آلومینیوم می درخشد و سپس به سپاهان می پیوندد تا تحول بزرگی را در زندگی حرفه ای خود تجربه کند. اما در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم، رابطه علینژاد و مورائیس تغییر کرد، چرا که در نیم فصل از او بیشتر به عنوان بازیکن ثابت استفاده می شد و فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت در نیمه دوم مسابقات او در پایان فصل پیشنهاد فولاد را پذیرفت و به شرط عقد قراردادی سه ساله با سپاهان به اهواز قرضی شد.

2048604

حالا و پس از پایان رقابت های لیگ برتر در بیست و دومین دوره، عیسی مرادی و محمد علینژاد با شروع تمرینات طلایی به سایر اعضای تیم که با باشگاه قرارداد دارند اضافه می شوند و البته سرنوشت آنها مشخص خواهد شد. توسط مورایس و یا در صورت عدم بازگشت این مربی، جایگزین او خواهد شد.

نکته جالب اینکه عیسی مرادی در فینال جام حذفی به همراه سایر بازیکنان سپاهان در سکوهای ورزشگاه آزادی حضور داشت و بلافاصله پس از پایان فصل رضایت خود را از این باشگاه به سپاهان اعلام کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی