دو صحنه مشکوک پنالتی برای پرسپولیس!

کارشناسان داوری در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” به تحلیل این دو صحنه پرداختند:

تنها سه دقیقه بعد محمد عمری پس از ورود به محوطه جریمه و برخورد با حامد نورمحمدی روی زمین افتاد اما داور به بازی ادامه داد و نشان داد از نظر او خطایی رخ نداده است.

* برخورد توپ با دست پویا پورعلی (مشکوک پنالتی – دقیقه 77)
رضا کرمانشاهی: دست مدافع بیش از حد باز می شود و توپ به آرنج او برخورد می کند و منحرف می شود. چون این برخورد در داخل محوطه جریمه اتفاق افتاد، باید پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد.
❌ابراهیم میرزابیگی: مدافع ذوب آهن دستش را باز می کند و فضا را اشغال می کند و توپ به دستش برخورد می کند. باید پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
نوید مظفری: بازیکن ذوب آهن برای هند خطا کرد و داور باید به سود پرسپولیس پنالتی می گرفت.
❌ حقوق تجاری: مدافع ذوب آهن دستش باز بود و داور باید پنالتی می داد.
حیدر سلیمانی: مدافع ذوب آهن دستش را باز می کند و فضا را اشغال می کند و باید پنالتی اعلام می شد اما با توجه به سفید بودن توپ و لباس بازیکن ذوب آهن داور خطای دید داشت.

1793555

اولین صحنه بعد از ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی توسط امید عالیشاه شکل گرفت. جایی که توپ پس از پاس دادن به پویا پورعلی، مدافع ذوب آهن برخورد کرد اما در شرایطی که کاپیتان سرخپوشان فکر می کرد خطای پنالتی است، وحید کاظمی دستور ادامه بازی را داد.

* برخورد حامد نورمحمدی با محمد عمری (مشکوک پنالتی – دقیقه 80)
رضا کرمانشاهی: در تصاوير تلويزيوني مشخص نيست كه برخوردي وجود دارد يا خير. اما اگر دست نزند چرا داور به محمد عمری به خاطر جعل تذکر نمی دهد؟
ابراهیم میرزابیگی: اشتباهی رخ نداد و مهاجم پرسپولیس پایش را در پای مدافع ذوب آهن گذاشت و داور حتی توانست به او اخطار بدهد.

دو صحنه مشکوک پنالتی پرسپولیس روی قضاوت وحید کاظمی تاثیر گذاشت.

دو صحنه مشکوک پنالتی برای پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه پارسی ها با یک گل سد ذوب آهن را شکستند و توانستند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند، اما این دیدار با دو صحنه مشکوک پنالتی همراه بود که اگر پرسپولیس برنده نمی شد، می توانست بازی را برگرداند. به جنجال

نوید مظفری: اشتباهی رخ نداد و داور باید برای شبیه سازی به محمد عمری کارت زرد می داد.
✅حقوق تجاری: هیچ خطایی رخ نداد و حتی داور توانست به محمد عمری اخطار دهد.
حیدر سلیمانی: هیچ خطایی وجود نداشت زیرا مدافع به مهاجم دست نزد و مهاجم پای خود را به پای مدافع کوبید تا پنالتی بگیرد. بقیه بازی درست بود.

1793566



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1865820
30 ژانویه 1401 @ 7:22 ب.ظ
191.9 هزار |

28نقطه نظر

خطای کاپیتان، تن به تن یا شاید هم خطا؛