دو ماه دیگر ناگل زمان را به شام ​​دعوت می کنم!

احتمالاً یک یا دو ماه زمان نیاز داریم، سپس او را برای شام بیرون می برم و در مورد آن صحبت می کنیم. فکر می کنم ما هر کاری انجام داده ایم تا بتوانیم همیشه به هم نگاه کنیم و این برای من بسیار مهم است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در مورد اخراج ناگلزمن گفت: “البته که او ناامید شده است. من هم از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار گرفتم. اما مجبور شدیم واکنش نشان دهیم. عملکرد تیم دیگر خوب نبود. از مارس گذشته چندین بار و ما داریم. چندین بار با مشکلاتی مواجه شدیم. زمان متفاوتی داشتیم و این وضعیت فعلی است. اگر روند دیگر درست نیست، باید تصمیم بگیرید. ما این کار را برای بایرن انجام دادیم و از آن تصمیم حمایت می کنیم. «البته مشکلاتی وجود داشت، کمی بی انضباطی. با این وجود او مربی بسیار خوبی است. اما آن چیزها برای ما سخت بوده است.”

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن درباره تغییرات این باشگاه توضیح داد.

دو ماه دیگر ناگل زمان را به شام ​​دعوت می کنم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر باشگاه بایرن مونیخ در تصمیمی شوکه کننده اعلام کرد که به همکاری خود با یولیان ناگلزمن پایان داده است. همچنین توماس توخل رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.


سرویس خبر شماره: 1897696
آوریل 07, 1402 در 10:54
2K |

0نقطه نظر

آخرین توضیحات حمیدزیچ درباره پیشرفت بایرن؛

حمیدزیچ همچنین درباره انتخاب توماس توخل گفت: “به او زنگ زدم و 20 دقیقه صحبت کردیم، عصر سه شنبه گفتگوی بسیار خوبی داشتیم که حدود 5 ساعت طول کشید. او واقعاً آدم خوبی است و دیروز این اتفاق افتاد.” طرز رفتارش هم خیلی خیلی خوب بود. سه چهار بار که حرف زدیم همدیگر را فهمیدیم. ما به یولیان ناگلزمن اجازه دادیم خودش باشد و در مورد توخل هم همینطور خواهد بود.”

1835948



مجله اخبار فوتبال خارجی

صالح حمیدزیچ ادامه داد: من تصمیم به آوردن ناگلزمن در سال 2021 را زیر سوال نمی برم. او مربی ای بود که باید به عنوان سرمربی بایرن انتخاب می شد. او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و این یک امتیاز ویژه بود. ایده بازی هیجان انگیز، همه ما در آن زمان متقاعد شده بودیم.