دو متری صحنه دیدار با دیاباته بودم/ صدای رعد و برق در تمام فضا طنین انداز شد!

مرتضی پورعلیگنجی مدافع پرسپولیس بعد از بازی مقابل فولاد گفت: اول از همه واقعا متاسفیم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. بازی به نظر من بازی زیبایی نبود. درخواست من از همه داوران این است که تصمیم قاطع و محکمی بگیرند و با فریاد بازیکنان و مردم خارج از زمین تصمیم خود را تغییر ندهند.

علیگنجی درباره تاثیر اتفاقات کنار زمین در قضاوت داور گفت: به نظرم تاثیرگذار است و شک نکنید. داوران ما احساساتی تصمیم می گیرند و در بازی قبل یک پنالتی به سود ما نگرفتند و آن بازی یک سری 50-50 سوت به سود فولاد بود. امروز بازی فوتبالی ندیدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: برای ما پنالتی صددرصدی نگرفتند. فکر می کنم امروز فوتبال را ندیدیم و واقعا شرمنده هواداران و فوتبال کشور هستم. امیدوارم در آینده بازی های عالی بیشتری داشته باشیم و همه تیم ها فوتبال بازی کنند. اصلا فوتبال خوبی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که یک سری مشکلات چیست، گفت: ببینید! شلوغی بازیکنان و همه اطرافیان، حتی پسر توپ چشمگیر است. امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع پرسپولیس درباره برخورد دیاباته توضیح داد: به نظرم دو متری از صحنه فاصله داشتم، صدای برخورد آنها مانند رعد و برق بود و در تمام فضا پیچید. نمی دانم… داور سوت زد و نمی دانم چرا سوت زد. ممکن است یک سری مشکلات باعث شده باشد که داور پنالتی اعلام نکند.