دو مدافعی که نقشه های ساپینتو را خراب کردند

رناتو سیلویرا مدافع برزیلی که تمام دوران فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه های برزیل گذرانده است به همراه محمد دانشگر خط دفاعی ژوزه مورایس سپاهان را تشکیل دادند و این دو بازیکن هرگز شکست نخوردند و در مقابل مهاجمان هجومی استقلال خوش درخشیدند.

سیلویرا و دانشگر دو مدافع جدید سپاهان در دیدار مقابل استقلال خوب و بدون شکست ظاهر شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین همکاری دو مدافع جدید سپاهان فراتر از حد انتظار بود. دو بازیکنی که هرگز در دوران ورزشی خود زرد طلایی اصفهانی را بر تن نکرده بودند اما در مرحله اول آنقدر خوب و هماهنگ ظاهر شدند که خط حمله قهرمان لیگ هرگز نتوانست دروازه این تیم را تهدید جدی کند.

این بازیکن با وجود تغییرات فراوان در خط حمله استقلال و ورود نیروهای تازه نفس و تهاجمی، عملکرد بسیار خوبی با زوج بوشهری خود داشته است.

عملکرد این دو بازیکن نشان داد حریفان سپاهان در فصل جدید کار سختی برای فتح دروازه مظاهری در پیش دارند و این دو سد مستحکم دفاعی اجازه خودنمایی به رقبای خود نمی دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیلویرا تا 20 روز پیش در تیم ویلا نووا در سری B برزیل بازی می کرد و بدنش کاملا برای مسابقات آماده است. این مدافع قدرتمند امروز اجازه خودنمایی به خط فوروارد آبی ها شامل شهباززاده، مطهری و رمضانی نداد و کاملاً خوب و جنگنده به نظر می رسید.


سرویس خبر شماره: 1837982
22 اوت 1401 در 01:10
18.2 هزار |

0نقطه نظر

دانشگر مقابل تیم سابقش کار سختی نداشت و کمتر پیش آمده بود که زیر فشار هجومی تیم ساپینتو قرار بگیرد و با 3 تکل موفق، 2 مهار، یک مهار، یک نبرد هوایی موفق و 81 درصد پاس صحیح. ، او روز خوبی را بدون خطا پشت سر گذاشت.