دو مسیر محرم نویدکیا در دل کویر


سرویس خبر شماره: 2051230
6 جولای 1403 ساعت 20:42 |
25.1 هزار |

30نقطه نظر

از تیم نارنجی و نیروی دریایی انتخاب کنید.

محرم نویدکیا به زودی تیمش را برای فصل آینده مشخص خواهد کرد.

دو مسیر محرم نویدکیا در دل کویر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نویدکیا پس از جدایی از سپاهان به طرز عجیبی به مدت یک سال و نیم از محل کار خود دور ماند که در آغاز تمریناتش در لیگ بیستم و بیست و یکم مقام دوم و سوم را به پایان برد اما دوباره برگشت. با مس رفسنجان شگفت‌انگیز بود و اکنون برخی از باشگاه‌ها به دنبال جذب گلدن پوشان شماره 4 اصفهانی هستند که در دوران بازی‌اش بی‌نظیر بود و با سپاهان 5 قهرمانی لیگ دسته اول و 4 جام حذفی را کسب کرد.

حالا محرم نویدکیا همزمان با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری مس رفسنجان و گلگهار سیرجان مواجه شد و البته اولویت خود را به نارنجی پوشان استان کرمان داد و منتظر جمع بندی نهایی از سوی سران این باشگاه و ایران است. شرکت صنعت مس درباره بودجه فصل آینده.

2048014

در این شرایط نویدکیا با پیشنهاد جذاب باشگاه گل گهر روبه‌رو شد و برای پیوستن به این تیم تشویق شد، البته پاسخی که محرم به سران باشگاه سیرجانی خواهد داد کاملاً به پاسخی که او از مس می‌دهد بستگی دارد. مدیران باشگاه رفسنجان.
با این توصیف انتظار می رود محرم نویدکیا در نهایت در مورد تیم فصل آینده خود به جمع بندی برسد و یکی از دو باشگاه مس رفسنجان و گلغر سیرجان را انتخاب کند.

البته احتمالات دیگری هم برای محرم نویدکیا در فصل آینده وجود دارد که به شرایط و اخبار روزها و هفته های آینده فوتبال ایران بستگی دارد و فعلا نمی توان درباره این احتمالات زیاد نوشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی