دو پنالتی از PSG; نامزد توپ طلا را خراب کرده است! (تصویر)

اما درخشش اوملین با عملکرد ضعیف مدافعان تیمش به خصوص فلافل ساخو خنثی شد. در دقیقه 39 بود که ساکو در تلاش بود تا ضربه امباپه را مهار کند و به اشتباه آن را وارد دروازه خودی کرد تا پی اس جی پیش بیفتد.
و 4 دقیقه بعد ساکو شب بد خود را کامل کرد و پنالتی دوم را به پاریسی ها پیشنهاد کرد. این بار برخورد توپ با دست او باعث شد داور بلافاصله پنالتی اعلام کند. این نیمار بود که این بار پشت توپ قرار گرفت و با تقلب اوملین توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا پاری سن ژرمن در نیمه اول با برتری 2-0 به رختکن رفت.

پاری سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون پلیه موفق شد دو شوت به سمت دروازه حریف کند که تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کریستوف گوتیه پس از پیروزی گل هفته اول مقابل کلرمون امشب به استقبال مون پلیه می روند و همانطور که انتظار می رفت کاملا بر بازی مسلط هستند و در این بین تنها درخشش دروازه بان میهمان به گل رسید. این تیم تنها دو بار در نیمه اول باز شد. از جمله مهار پنالتی کیلیان امباپه.
دقیقه 23 بود که توپ در داخل محوطه جریمه به دست بازیکن مون پلیه برخورد کرد که باعث شد داور پس از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان دهد. امباپه که به نظر می رسد اولین پنالتی گیر پاریسی ها در این فصل باشد، خودش را پشت توپ دید اما ضربه او از سمت راست توسط یوناس اوملین، دروازه بان سوئیسی مون پلیه با واکنشی دیدنی مهار شد.


سرویس خبر شماره: 1838183
23 اوت 1401 در 00:31
3.9 هزار |

2نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی