دو پیشنهاد جذاب برای انتقال پرسپولیس و استقلال


سرویس خبر شماره: 1852399
17 نوامبر 1401 ساعت 00:33
5.5 هزار |

1نقطه نظر

عرضه بلوک 17 درصد یا 51 درصد؛

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در این خصوص توضیح داد: از 15 آذر که شارژ می کنید. [مدارک در کنفدراسیون فوتبال آسیا] تا پایان سال شروع می شود و در این مدت باید مسائل یکی یکی حل شود، از جمله واگذاری بلوک مدیریتی. دو هفته بعد، پیشنهاد ما به شورای هیئت ارائه خواهد شد. ما دو پیشنهاد داریم، یکی با 17 درصد و دیگری با 51 درصد. احتمالا یکی از آنها تایید می شود و بعد حراج انجام می شود.

وی درباره زمان احتمالی تحویل بلوک مدیریتی بیان کرد: کمیته تخصصی سازی شهریور ماه را برای بارگذاری مدارک اعلام کرده بود اما اکنون اعلام کرده اند که 24 آذر را شروع بارگذاری در نظر گرفته اند. تا پایان سال مهلت داریم و تلاش ما این است که تا آذرماه انجام شود، اما سنگینی کار به این معناست که ملاحظات زیادی وجود دارد و این کار دو یا سه ماه طول می کشد.

وی افزود: در ادامه باید صلاحیت متقاضیان تایید شود و تا پایان سال سهم مالکیت در پرسپولیس و استقلال به کمتر از ده درصد برسد و این واگذاری به این نتیجه می رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بیش از شش ماه از واگذاری پرسپولیس و استقلال به بورس می گذرد، حالا همه منتظر واگذاری نهایی با بلوک های مدیریتی هستند که قرار بود در شهریورماه انجام شود اما حالا در آذر ماه به فوتبال ایران در آستانه موکول شد.شورای قابل توجه هنگام ورود مشتریان به صف خرید دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران.

پیشنهاد نهایی سازمان خصوصی سازی برای پرسپولیس و استقلال واگذاری سهام با بلوک 17 درصد یا 51 درصد است.

دو پیشنهاد جذاب برای انتقال پرسپولیس و استقلال

به این ترتیب پرسپولیس و استقلال احتمالا فصل جدید را با ترکیبی متفاوت از هیئت مدیره آغاز خواهند کرد و البته باید دید که آیا سهام با 51 درصد عرضه می شود یا این پیشنهاد در بلوک 17 تایی تصویب می شود. ٪.



مجله اخبار فوتبال داخلی