دو کاپیتان در یک تیم؛ یک برش معمولی را امتحان کنید


سرویس خبر شماره: 1820212 |
29 تیر 1401 ساعت 10:10 |
2,122 امتیاز خبر|

0نظرات

گفته می شود دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند، اما کاپیتان های حامد شیری و مسعود شجاعی در این فصل در نساجی هیچ حاشیه ای برای ساکت الهامی و تیمش باقی نگذاشتند و حتی به رفاقت هم منجر شد. بین دو بازیکن دو بازیکنی که البته متواضع هستند و در سال های پایانی بازیگری اش در کنار تیم مازنی برای کسب افتخار بزرگ تلاش می کنند. جام باشگاه های کشور. مازنی ها برای رسیدن به این هدف مسیر سختی را پشت سر گذاشته اند. آنها در دو دیدار قبلی از سد تیم های گل گهر و استقلال که هر دو برای پیروزی در آن دیدارها برنامه ریزی کرده بودند، عبور کردند. در آینده راه برای حامد شیری و مسعود شجاعی و دوستانشان سخت خواهد بود چرا که عصر فردا در مصاف با مس کرمان زندگی می کنند. تیمی که حالا می توان آن را لیگ برتری دانست و در بازی قبل فولاد قهرمان سوپرجام را حذف کرد. نساجی در صورت عبور از این مسیر در آخرین بازی به مصاف یکی از دو تیم آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر می رود. آلومینیوم که پس از شکست در پرسپولیس قطعا مدعی قهرمانی در جام حذفی است و از سوی دیگر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر نیز با حذف سه تیم لیگ برتری نشان داده این مسیر را با شایستگی طی کرده است. .

نساجی در این فصل و تاکنون دو کاپیتان داشت. یکی حامد شیری که سال ها در نساجی بازی می کند و بازوبند می بندد و دیگری مسعود شجاعی که در این فصل به اردوی تیم پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیوستن مسعود شجاعی به اردوی تیم نساجی، حامد شیری به صورت داوطلبانه بازوبند کاپیتانی این تیم را به وی سپرد. بازیکنی که در 4 دوره جام ملت ها و 3 دوره جام جهانی تیم ملی را همراهی کرد. او در این فصل با کاپیتان حامد شیری چند بازی نساجی انجام داده است که از آن جمله می توان به دیدار مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اشاره کرد. در دیداری که مسعود شجاعی به دلیل محرومیت از موقعیت ویژه نظاره گر این دیدار بود.

اما این سوال پیش می آید که اگر قهرمان نساجی قهرمان شود، کدام یک از این دو کاپیتان جام می برد؟ مسعود شجاعی این تجربه را در تراکتورسازی داشت. آنها در دیدار پایانی که ساکت الهامی سرمربی تراکتورسازی بود با نتیجه 3 بر 2 استقلال را شکست دادند و در ورزشگاه امام رضا مشهد قهرمان جام حذفی شدند. در صورت قهرمانی نساجی در جام حذفی، مسعود شجاعی و حامد شیری احتمالاً با هم قهرمان جام خواهند شد. و شاید مسعود به خاطر تجربه ای که دارد این فرصت را به حامد شیری بدهد تا برای اولین بار جام حذفی را با تیم استانی خود تجربه کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی