دو گل در سه دقیقه: خسلو نسخه بایرن را پک کرد!


سرویس خبر شماره: 2020103
20 مه 1403 در 00:34
16.2K |

165نقطه نظر

ژوزلو در دقایق پایانی دیدار رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ تبدیل به تعویض طلایی کارلو آنچلوتی شد.

دو گل در سه دقیقه: خسلو نسخه بایرن را به پایان رساند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فشار رئال مادرید روی دروازه بایرن مونیخ نتیجه داد و شاگردان کارلو آنچلوتی در دقایق پایانی نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند.

بایرن مونیخ در دقیقه 68 توسط آلفونسو دیویس به گل رسید و در دقیقه 71 ناچو فرناندز موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما به دلیل خطا روی جاشوا کیمیچ این گل مردود اعلام شد.

رئال مادرید که باید با این نتیجه از رویای فینال خداحافظی می کرد، فشار روی دروازه حریف را به حداکثر رساند تا راهی برای رسیدن به حداقل گل تساوی پیدا کند و بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در میان حملات رئال، آنچلوتی تصمیم گرفت در دقیقه 81 خوسلو را به جای فده والورده معرفی کند که این موضوع سرنوشت بایرن مونیخ را تغییر داد.

پس از ضربه زدن بایرن به تیرک رئال در دقیقه 82، رئال دوباره روی دروازه حریف فشار آورد تا گل تساوی در دقیقه 88 به ثمر برسد. پس از مهار ناقص مانوئل نویر روی ضربه وینیسیوس جونیور، خسلو به سرعت توپ را در مقابل دروازه بان آلمان قرار داد و جو ورزشگاه را تغییر داد.

2019863

پس از این گل، هواداران رئال که کامبک های زیادی از این تیم در شب های لیگ قهرمانان اروپا به خاطر داشتند، شعارها را با فریادهای بلندتری شنیدند تا رئال خیلی سریع گل دوم را به ثمر برساند.

پس از اعلام 9 دقیقه وقت اضافه توسط داور، رئال وارد محوطه جریمه بایرن شد و ناچو توپ را از گوشه محوطه به آنتونیو رودیگر رساند که او نیز با پاس عرضی توپ را به خسلو رساند و او دوباره با پای راست به گل رسید. در نوآر را باز کرد.

این گل بسیار مشکوک به نظر می رسید و با بررسی سیستم داوری ویدیویی مشخص شد خسلو و رودیگر در مقابل مدافعان حریف با هم همکاری کرده اند و پذیرفته شدن گل صحنه آفساید نیست.

2019861

مجله اخبار فوتبال خارجی