دژاگه: کارلوس کی روش تمام شد و رفت!

* باید به فوتبال بیشتر توجه شود
بازیکن باتجربه باشگاه فوتبال خوزستان اینگونه پاسخ داد: اول از همه باید لیگ ایران درست شود، باید روی فوتبال تمرکز بیشتری شود، این حواشی را کنار بگذارید، می دانم سخت است، اما اینطوری پیشرفت می کنیم. چرا ژاپنی ها پیشرفت کردند؟!بازیکن بد داریم؟!همه تلاش می کنند همه جای دنیا بازیکنان ایرانی تلاش می کنند و خوب تلاش می کنند.”مربیان ایرانی خوب کار می کنند.”

* نیمکت ها در تمام دنیا پر سر و صدا هستند، اما نه آنقدر
دژاگه در پاسخ به این سوال که آیا سر و صدای نیمکت ها در فوتبال اروپا یکسان است یا خیر، پاسخ داد: همه جای دنیا سر و صدا است نه آنقدرها! هر هفته می گوییم بهتر می شود، اما هیچ چیز بهبود نمی یابد. آنها باید خودشان ببینند که مشکلات از کجا می آید؟ بعد می گویند تقصیر آن شخص است یا تقصیر دیگری. آقای نکونام خیلی زحمت می کشد. بعد می آیند و جملاتی از این قبیل می گویند… مگر ما امروز فوتبال بازی نکردیم؟! امروز فوتبال بازی کردیم.”

* هیچ چیز با VAR تغییر نمی کند
کاپیتان سابق تیم ملی سپس در پاسخ به این سوال که آیا با ورود VAR شرایط تغییر می کند یا خیر، با اشاره به حملات هفته های اخیر مقابل فولاد، خاطرنشان کرد: خیر، چیزی تغییر نمی کند. فقط منتظرند بگویند فولاد مقابل پرسپولیس این کار را کرد! سپاهان امروز چه کرد؟ ! هر دقیقه خودشان را پرت می کردند. اما وقتی فولاد این کار را می کند، …

کارلوس کی روش تمام شد و رفت
سوال بعدی دژاگه در مورد جدایی کارلوس کی روش از فوتبال ایران بود. کاپیتان سابق تیم ملی در مورد مهاجم بازیکنان له و علیه کارلوس کی روش و داستان هایی که برخی بازیکنان در این زمینه منتشر کرده اند، گفت: آقای کی روش اینجا زحمت کشیده است، من سال هایی را که بودم دیدم، تمام شد کارلوس کی روش حالا آنها می خواهند یک سال در مورد کارلوس کی روش صحبت کنند؟! روی مربی جدید تمرکز کنید.”

1799607

* اگر شکست خوردید، بهانه نیاورید
وی سپس در واکنش به بازی دفاعی سپاهان در فولاد آره نا افزود: به نظر من برای همه تیم ها سخت است که جلوی تیم ما بازی کنند، اما بهانه نیاورید، اگر فولاد برد می گوییم که برد! بابا همه تیم ها این کارو میکنن تیم ما نباید اینکارو بکنه؟!این اتفاقا هر هفته میفته امروز چند دقیقه وقت اضافه گرفته شد به نظرتون اون 5 دقیقه عادلانه بود؟!9 دقیقه جلوتر از پرسپولیس 10 دقیقه جلوتر از تراکتور!پس برای ما 5 دقیقه می شود!بابا بعضی وقت ها به داور فرصت نمی دهند.می دانیم تحت فشار هستند اما گاهی…من مصاحبه نکردم اما گاهی وقت ها اینطوری می شود. اتفاق نمی افتد.”

* بس است، فوتبال بازی کن
بازیکن سابق وولفسبورگ و فولام درباره اینکه چرا به ندرت مصاحبه می کند، توضیح داد: “چرا باید مصاحبه کنم؟! ما جلوی تلویزیون می نشینیم و برنامه هایی را تماشا می کنیم که هر هفته بدتر می شود. هر هفته یا در مورد هواداران یا مسائلی است که در خطر است. بس است فوتبال بازی کنید ما در جاهای دیگر فوتبال بازی کرده ایم و زیاد دیده ایم درست است که همه جای استادیوم ها حواشی است اما نه آنقدر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشکان دژاگه بازیکن باتجربه تیم فوتبال خوزستان پس از مدت ها در میکس اخبار فولاد آرنا مصاحبه ای انجام داد و در این مصاحبه به دفاع از تیم فوتبال خوزستان و جواد نکونام پرداخت. از شرایط فوتبال ایران صحبت کرد. این بازیکن باتجربه معتقد است فوتبال ایران برای غلبه بر شرایط فعلی و پیشرفت باید روی فوتبال تمرکز کند و از حاشیه دور بماند. او همچنین به اتفاقات بازی با پرسپولیس پرداخت و از حمله فولاد به شدت انتقاد کرد.
مشروح این گفتگو را بخوانید.

* وقت نداریم سرمربی تیم ملی را اشتباه بگیریم
وی درباره گزینه ایده آل برای جایگزینی کی روش افزود: باید خودشان روی این موضوع تمرکز کنند و برنامه ریزی کنند که الان چه کسانی می توانند به تیم ملی کمک کنند، تیم ملی تا چند ماه دیگر جام ملت ها را برگزار می کند و فرصتی برای اشتباه نیست.


سرویس خبر شماره: 1869187
18 فوریه 1401 @ 22:24 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

همه تیم ها مانند فولاد عمل می کنند.

*تمام فوتبال ایران باید عوض شود
راه حل اشکان برای پایان دادن به این مشکلات اینگونه توضیح داده شد: «ببینید همه فوتبال باید عوض شود، ما هر هفته این حرف ها را می زنیم، اما هر هفته بدتر می شود، هر برنامه ای که می بینید وجود ندارد «من فقط این مشکلات را دارم. یا من اشتباه می کنم؟ دیگر هیچ کس روی بازی تمرکز نمی کند. همه منتظرند تا بازی شروع شود و ببینند چه می کند یا چه می کند!”

1799606

* گل نشدن توپ های ما خنده دار بود
صحبت های دژاگه با خسته نباشید خطاب به هم تیمی هایش برای ارائه یک نمایش خوب فوتبالی مقابل سپاهان آغاز شد: “می خواهم بگویم بچه ها خسته نباشید، ما واقعا بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم این یکی از بهترین بازی های ما بود. بازی ها.شما هم دیدید.کل بازی دست ما بود.میتونستیم نیمه اول یکی دو گل بزنیم.در کل بازی سپاهان فکر کنم فقط یکبار روی دروازه ما خطرناک نبود و این از یک کرنر بود. امروز خیلی خنده دار بود که توپ های ما وارد دروازه نشد. او سیوهای خوبی انجام داد اما ما خیلی بدشانس بودیم.”

* این فولاد فولادی گیر نده…
دژاگه که از منظر یک بازیکن غیرایرانی صحبت می کرد، ادامه داد: «حاشیه ها را بگذارید کنار، برای من اتفاق افتاد، هی می گویند دیوانه دیوانه دیوانه… یکی افتاد لبه خط، پس برو بیرون. ما می دانیم که آنها این کار را از روی عمد انجام می دهند، هیچ اشکالی ندارد، اما فکر نکنید که فولاد این کار را می کند.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

*در مقابل همه تیم ها یکسان بازی می کنیم
وی سپس با اشاره به موقعیت های فولاد در نیمه دوم اضافه کرد: در نیمه دوم خیلی گرم شدم، توپ های ما وارد دروازه نشد، خدایا واقعا بازی خوبی بود. بازی خوبی انجام دادیم و نشان دادیم. که ما در مقابل هر تیمی که بیاید همین بازی را انجام خواهیم داد.”

1799604

کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت ها در گفت وگویی مفصل از شرایط فوتبال ایران انتقاد کرد و به چند سوال پاسخ داد.

دژاگه: کارلوس کی روش تمام شد و رفت!

*هواداران باید برای حمایت بیایند نه اینکه بازی را متوقف کنند
وی سپس در واکنش به جو حاکم بر ورزشگاه و چندین بار توقف بازی به دلیل رفتار هواداران، گفت: بله، هواداران ما برای حمایت از ما آمده بودند اما به خاطر «آنها» بازی مدام متوقف می شد. اگر آمدند بیایند کمک کنند نه این که این کارها را بکنند. ما به سپاهان فشار می آوردیم. همینطور بازی تمام می شود. هفته هاست که مصاحبه ای انجام نداده ام، اما باید بگویم که واقعا کسل کننده است. واقعا… هفته به هفته این مشکلات را داریم. واقعا ناراحتم میکنه بازی همچنان متوقف می شود. اصلا تو قهرمانی ایران حرف زد که دیگه با هیچ داوری نمیشه! با هر یک از آنها.”