دکلان رایس به ستاره های رختکن انگلیس حسادت می کند

کاپیتان وستهام یونایتد از حضور در این باشگاه خسته شده و به دنبال حضور در باشگاه های بزرگ و تورنمنت های معتبری مانند لیگ قهرمانان اروپا است.

دکلان رایس به ستاره های رختکن انگلیس حسادت می کند

پیش از این دیدار، دکلان رایس در گفتگو با خبرنگاران اذعان داشت که به بازی هم تیمی هایش در تیم های بزرگ و مسابقات معتبر حسادت می کرده و دوست دارد خودش حضور در این مسابقات را تجربه کند.

در حال حاضر آنها به عنوان بهترین تیم گروه B این رقابت ها به دور حذفی جام جهانی راه یافته اند و در مرحله یک هشتم نهایی باید سنگال را شکست دهند.

همچنین مت لا، گزارشگر تلگراف، در مورد هافبک انگلیسی گفت:

دکلان رایس گفت:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دکلان رایس، هافبک جوان و درخشان وستهام در اردوی تیم ملی انگلیس در قطر حضور دارد و در سال های اخیر یکی از بهترین گزینه های گرت ساوت گیت برای پست هافبک دفاعی سه شیرها بوده است. .


سرویس خبر شماره: 1856843
11 دسامبر 1401 ساعت 08:15
316

0نقطه نظر

“من می خواهم 100% در لیگ قهرمانان بازی کنم. من همیشه برای باشگاهم خوب بازی کرده ام و واقعاً قصد دارم به این کار ادامه دهم. دوستانم را در رختکن می بینم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند و جام های بزرگی را به دست می آورند. آنها.” شما فقط یک کار حرفه ای دارید و وقتی بازنشسته می شوید می خواهید به آنچه برنده شده اید و بزرگترین بازی هایی که انجام داده اید نگاه کنید.”

“وست هم آماده فروش رایس است و این قطعا تابستان آینده اتفاق خواهد افتاد. برخلاف شایعات، چلسی در موقعیت ایده آلی برای جذب او نیست، اما تیم های لیگ برتری برای جذب او رقابت می کنند.”

همچنین برخلاف صحبت های دیوید مویس که تابستان امسال اعلام کرده بود دکلان رایس را کمتر از 150 میلیون یورو نمی فروشند، به نظر می رسد سران وستهام از فروش کاپیتان خود با 70 میلیون یورو راضی باشند. .

رایس در آکادمی چلسی بزرگ شد و تا سال 2014 در رده های جوانان این باشگاه بازی کرد. سپس به وستهام نقل مکان کرد و در طول سال ها بیش از 200 بازی برای باشگاه محله آپتون پارک انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه دکلان رایس تنها 23 سال دارد، اما مسئولیت بستن بازوبند کاپیتانی برای چکش های لندن را بر عهده دارد و آنچه او گفت نشان می دهد که رایس به زودی تیم لندنی را ترک خواهد کرد و به تیمی بزرگتر خواهد رفت که در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. انجام دادن.