دیبالا نگذاشت کابوس او را غرق کند (تصویر)

پائولو دیبالا با وجود اخبار ناامیدکننده ای که پس از مصدومیت پیرامون او منتشر شد، سرانجام به جام جهانی قطر راه یافت.

دیبالا نگذاشت کابوس او را غرق کند (تصویر)

دیبالا یک پنجره تابستانی پر فراز و نشیب پشت سر داشت. او در لیست مازاد آلگری قرار داشت و قرار بود به اینترمیلان بپیوندد، اما وقتی لوکاکو به میلان بازگشت، این ستاره بلافاصله به رم رفت و در شرایطی که به نظر می‌رسید روحیه خوبی ندارد و نمی‌توانست اجرا کند. خوب. او در تیم رم بسیار درخشان بود. او ظاهر شد و حالا حتی اگر اسکالونی در مرحله گروهی روی او ریسک کند و بازی های زیادی نصیبش نشود، با پشت سر گذاشتن این مرحله و وضعیت بدنی بهتر، می تواند با قهرمانی یکی از ستاره های آلبی سلسته باشد. جامی که شما سال ها آرزویش را داشتید، آنها دارند این کار را انجام می دهند و شاید در اولین جام جهانی بدون مارادونا با مهره های تاثیرگذاری که دارند، برای آنها به واقعیت تبدیل شود.
عکس هایی که مشاهده می کنید بخشی از آخرین تمرین آلبی سلسته توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزشی در دوحه قطر و در محوطه دانشگاه این کشور است. فریم هایی که وضعیت بدنی دیبالا را نشان می دهد مطلوب است و شاید او بتواند حتی در مرحله گروهی هم به تیمش کمک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدار رم و لچه بود که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی شاگردان مورینیو پس از به ثمر رساندن پنالتی خود، مجبور به ترک زمین شد. مصدومیتی که بعد از بازی با صحبت هایی که سرمربی پرتغالی درباره او در نشست خبری انجام داد بسیار بدتر از آنچه بود به نظر می رسید و بسیاری از فوتبالدوستان فکر می کردند این مهاجم جام جهان را در قطر از دست داده است.
مورینیو سرمربی رم پس از آن بازی در مصاحبه ای با DAZN گفت: “من به شما می گویم مصدومیت او جدی است، اما فکر می کنم بسیار بسیار جدی است. من دکتر نیستم، اما این را بر اساس تجربه ام می گویم. صحبتی که با دیبالا داشتم. بعید است که امسال بتوانیم او را دوباره ببینیم! امیدوارم فردا پزشکان چیز دیگری بگویند.”
با تمام این اوصاف، دیبالا امیدوار بود دوره درمان خود را برای رسیدن به جام جهانی آغاز کند و در نهایت توانست یکی از 26 بازیکنی باشد که در لیست نهایی اسکالونی برای پشیمانی از دست دادن قرار گرفتند.این جام در زمانی که این ستاره ایده آل زندگی می کرد. وجود او نباید سنگین باشد.

دیبالا در تمرین با دیگر هم تیمی هایش دیده می شود که برای سه بازی پیش از آلبی سلسته آماده می شوند.


سرویس خبر شماره: 1854161
27 نوامبر 1401 در 10:02 ب.ظ
25.8K |

9نقطه نظر

آرژانتین همان ستاره با انگیزه را از رم می خواهد.