دیدارها تجدید می شود: پسر با قطر غریبه نیست

سون هیونگ مین ستاره کره جنوبی در هر بازی در قطر با چهره های آشنا روبرو شده است و حالا نوبت ستاره برزیلی است.

دیدارها تجدید می شود: پسر با قطر غریبه نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی کره جنوبی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل پرتغال به برتری رسید و حریف برزیل در مرحله یک هشتم شد.
سون یکی از مهره های کلیدی این تیم در راه رسیدن به این موفقیت بود که هر بازی نه تنها در زمین بلکه پس از پایان بازی نیز مورد توجه بسیاری قرار می گرفت و با بسیاری از دوستان خود ملاقات می کرد.
پس از بازی مقابل اروگوئه، این بازیکن مراقب هم تیمی خود در تاتنهام، رودریگو بنتانکور بود و همچنین با داروین نونز، ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز صحبت کرد.
سون همچنین در جریان بازی مقابل غنا با یکی از مربیان سابق خود آشنا شد. زمانی که او در سال 2008 به تیم جوانان هامبورگ پیوست، مربی اوتو آدو بود. پس از برد مقابل کره، او به دیدن سون رفت تا او را آرام کند، بسیار ناراحت از باخت.
ستاره تاتنهام همچنین در جریان بازی دیشب با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد که با خوشحالی با او دست داد و صحبت کرد تا نشان دهد که این دو در هنگام بازی مقابل یکدیگر در لیگ برتر با هم خوب هستند.
کره جنوبی اکنون قرار است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل برود که ریچارلیسون را در فهرست خود دارد. او و سون با هم در تاتنهام بازی می کنند و اکنون این فرصت را دارند که در داخل کشور با یکدیگر بازی کنند تا مشخص شود کدام تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1857042
12 دسامبر 1401 ساعت 11:31 |
1K |

0نقطه نظر